O Γιαννάκης, η ναφθαλίνη, τα σκουπίδια της ψήφου μας: «Πόλεμος» μεταξύ Ψωμιάδη-Βαρδή

Ανελέητα πυρά εκτοξεύουν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης και ο Γιάννης Βαρδής. Ο γιος του αείμνηστου Αντώνη Βαρδή σχολίασε αρνητικά τη διαφήμιση που πρωταγωνιστεί ως Ζορό ο πρώτος!

«Για να θυμάστε και να θυμόμαστε πού ρίχνουμε την ψήφο. Τι σκουπίδια έχουμε θρέψει. Άλλοι κρύβονται αλλά και άλλοι φαίνονται. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο όμως. Όταν είσαι καρναβάλι σου ταιριάζει η αποκριά», έγραψε χαρακτηριστικά στο Facebook ο Γιάννης Βαρδής.

Η  απάντηση διά στόματος του πρώην νομάρχη Θεσσαλονίκης δεν άργησε να έρθει. Μιλώντας στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου, τον αποστόμωσε ως εξής:

«Θα κρίνω τη δήλωση του Γιαννάκη, όταν 35 χρόνια σε κρίνει ο ελληνικός λαός; Εξάλλου, το παιδάκι αυτό δεν μπόρεσε ούτε σκιά του πατέρα του να είναι. Εμένα με έχουν κρίνει εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου, θα καθίσω τώρα για το τι λέει ο Γιαννάκης. Όταν κατηγορείς τον Ψωμιάδη είναι πολύ εύκολο να βγεις από τη ναφθαλίνη».

Δυστυχώς η διαφήμιση αποσύρθηκε, μετά και τον σάλο που προκλήθηκε με τον ύμνο της Ν.Δ., που διασκευάστηκε για τις ανάγκες του διαφημιστικού, με την εταιρεία Jumbo να προβαίνει στην εξής ανακοίνωση:
«Τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή της αποκριάς. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας.

Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στο παρελθόν.

Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.

Με στόχο ωστόσο, την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα». sic {…}

Αξίζει να σημειωθεί ότι το διαφημιστικό κατέβηκε ήδη από την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Youtube, προκειμένου να γίνει, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, η αντικατάσταση της μουσικής.

Διαβάστε επίσης