Ο μισός Παναθηναϊκός κέρδισε την καλύτερη ομάδα της Ευρωλίγκας

Μερικές αλήθειες για το ντέρμπι

Λοιπόν, έχουμε και λέμε…

Ο Παναθηναϊκός κέρδισε τον Ολυμπιακό με 5 παίκτες τραυματίες,τον Μπράουν εκτός λόγω θέσης ξένου, τραυματία τον Γιούρτσεβεν, Γκάμπριελ και Ναν να βγαίνουν με 5 φάουλ,τον Παπαπέτρου να παίζει στο 5 και τέλειωσε τον αγώνα χωρίς κανονικό σέντερ.

Όχι απέναντι στην Μπασκόνια ή την Μπάγερν. Αλλά, απέναντι στον Ολυμπιακό που πάει τρένο στην Ευρωλίγκα και δεν έχει αντίπαλο.

Πως έγινε αυτό;

Απλά πράγματα.

Μετά τις ευρωπαϊκές ήττες την περασμένη εβδομάδα ο Παναθηναϊκός αντέδρασε ως μεγάλη ομάδα και πέτυχε μια νίκη με την καρδιά, ενώ στον Ολυμπιακό νόμιζαν ότι θα κέρδιζαν με τα παράσημα της Ευρωλίγκας….

Ο μισός Παναθηναϊκός κέρδισε το πιο ακριβό ρόστερ στην ιστορία του Ολυμπιακού…

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα