Ο Μπενίτεθ δεν στήριξε τους παίκτες

Sports Παρασκήνια

Μετά το 0-0 απέναντι στην ΑΕΚ στη Λεωφόρο, ο Ράφα Μπενίτεθ δήλωσε πως όλοι πρέπει να αισθάνονται περήφανοι για την προσπάθεια των παικτών, ειδικά δεδομένου ότι αγωνίστηκαν για περίπου 70 λεπτά με αριθμητικό μειονέκτημα.

Ωστόσο, αυτή η τοποθέτηση μοιάζει καθυστερημένη, καθώς ο ίδιος στο παρελθόν —είτε δημόσια είτε σε πιο ανεπίσημο επίπεδο— είχε εκφραστεί με τρόπο που άφηνε αιχμές για την ποιότητα του ρόστερ, τονίζοντας πως τα χαρακτηριστικά των παικτών δεν επιτρέπουν κάτι διαφορετικό ή πως η ομάδα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τους βασικούς της αντιπάλους.

 

Υπάρχει η αίσθηση ότι ο Μπενίτεθ έχει συνειδητοποιήσει πως ο κύκλος του στην ομάδα ολοκληρώνεται και επιχειρεί να περιορίσει τη φθορά της εικόνας του, προσπαθώντας παράλληλα να παρουσιάσει τον εαυτό του ως αδικημένο…

Τα ίδια έκανε στην Έβερτον και στην Θέλτα…

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα