
Ο νέος ρόλος του Σιόβα στον Ολυμπιακό
Επιστρέφει μετά από οκτώ χρόνια
Μετά από οκτώ χρόνια, ο Δημήτρης Σιόβας επιστρέφει στον Ολυμπιακό, αυτή τη φορά για να ενισχύσει την ομάδα Β’.
Ο 36χρονος στόπερ θα έχει ρόλο καθοδηγητή για τους νεαρούς παίκτες, πλαισιώνοντας τον Ματιέ Βαλμπουενά.
Το έμπειρο δίδυμο που θα βοηθήσει τους μικρούς να προσαρμοστούν στη Super League 2 και στο επαγγελματικό επίπεδο.