Ο Ροντινέι έκανε τη δουλειά του Ελ Κααμπί

Sports Παρασκήνια

Η απόφαση του Μεντιλίμπαρ να χρησιμοποιεί εξτρέμ τον Ροντινέι είχε ένα διπλό όφελος για τον Ολυμπιακό. Το πρώτο ήταν αμυντικό. Ο Βραζιλιάνος δεν κάνει πια για μπακ. Ειδικά, στα παιχνίδια της Ευρώπης.

Όμως, ο Μεντιλίμπαρ τον βάζει εξτρέμ γιατί απ΄αυτούς που έχει είναι καλύτερος και επιβεβαιώνεται αυτό και από τα γκολ με τον Παναθηναϊκό και τον ΠΑΟΚ στα πλέι οφ, αλλά και από την συμμετοχή του στο επιθετικό παιχνίδι του Ολυμπιακού.

Όπως είναι ο Ολυμπιακός εφέτος από τα άκρα ο Ροντινέι έχει βάλει τα γυαλιά σε όλες τις επιλογές της ομάδας…

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα