Όλοι οι βουλευτές της Ν.Δ. νιώθουν αναλώσιμοι

Καζάνι που βράζει η Κ.Ο. του κυβερνώντος κόμματος που βλέπουν ότι το μόνο που ενδιαφέρει το Μαξίμου είναι να διασωθεί το γόητρο του πρωθυπουργού

Την ερχόμενη εβδομάδα που ξεκινά τις εργασίες της η Βουλή, μετά τις πασχαλινές διακοπές, θα διεξαχθεί και η ψηφοφορία για την άρση της ασυλίας των 11 βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος που εμπλέκονται στην 2η δικογραφία της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας. Η αλήθεια είναι ότι μεταξύ των βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος υπάρχει αναταραχή, καθώς θεωρούν ότι και η Νέα Δημοκρατία αλλά και το Μαξίμου δεν στάθηκε στο πλευρό αυτών των 11, ως όφειλε. Κατά την διάρκεια των διακοπών-εν μέσω των τηλεφωνημάτων για τις ευχές- έπεσε η ιδέα όπως οι 11 βουλευτές που θα ερευνηθούν περαιτέρω από τους Εισαγγελείς να αποχωρήσουν από το κυβερνών κόμμα και να συστήσουν δική τους Κ.Ο., γνωστοποιώντας όμως ότι συνεχίζουν να στηρίζουν την κυβέρνηση Μητσοτάκη. Η εν λόγω πρόταση έγινε, διότι όλοι μα όλοι (εμπλεκόμενοι και μη) διακατέχονταν από συναισθήματα οργής. Όλοι θεωρούν ότι το Μαξίμου «άδειασε» πολιτικά τους βουλευτές μετατρέποντας τους σε αποδιοπομπαίους τράγους, προκειμένου να διασωθεί το γόητρο του Πρωθυπουργού. Την ίδια ώρα υπάρχει άλλη μία μερίδα βουλευτών της Ν.Δ. που επιθυμεί να συνεδριάσει η Κοινοβουλευτική Ομάδα, αλλά προς ώρας το μόνο που ακούν από τον γραμματέα της Κ.Ο., Μάξιμο Χαρακόπουλο, είναι ότι δεν υπάρχει κάτι νεώτερο. Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι η Κ.Ο. του κυβερνώντος κόμματος μοιάζει με ένα καζάνι έτοιμο να εκραγεί. Όπου ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Όμως όλοι στο τέλος νιώθουν αναλώσιμοι αρκεί να αποφύγει τις ευθύνες ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΤΣΑΚΟΣ

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα