
Οριστικό: Χωρίς κόσμο το Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ
Ο Παναθηναϊκός είχε τιμωρηθεί με μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών από τη ΔΕΑΒ, εξαιτίας χρήσης κροτίδων στο ντέρμπι απέναντι στην ΑΕΚ, γεγονός που σήμαινε ότι το τελευταίο επίσημο παιχνίδι στη Λεωφόρο απέναντι στον ΠΑΟΚ θα διεξαγόταν χωρίς την παρουσία φιλάθλων.
Η «πράσινη» ΠΑΕ κατέθεσε αίτημα για αναστολή εφαρμογής της ποινής, επιδιώκοντας να εξασφαλίσει την παρουσία κόσμου στην τελευταία αγωνιστική της σεζόν.
Ωστόσο, όπως έγινε γνωστό, το σχετικό αίτημα απορρίφθηκε και επίσημα, με αποτέλεσμα ο Παναθηναϊκός να αγωνιστεί χωρίς φιλάθλους στο παιχνίδι απέναντι στον ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο.