ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ: Μεγαλόπνοα σχέδια και με νέο… look!

«Απ΄ έξω εμφάνιση, από μέσα άνεση» έλεγε το σλόγκαν μίας παλιάς ελληνικής διαφήμισης η οποία ταιριάζει γάντι στην περίπτωση της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας, η οποία και την εξωτερική εμφάνισή της –σε επίπεδο εταιρικής ταυτότητα/εικόνας– άλλαξε προς το καλύτερο και την άνεση διαθέτει να «τρέχει» ήδη απρόσκοπτα το φιλόδοξου business plan της.
Σε τι συνίσταται η φιλοδοξία του πρότζεκτ; Όπως λένε οι άνθρωποι της τράπεζας, ο πήχης αφορά την κατάκτηση του στόχου για σημαντική αύξηση κερδοφορίας και καταθέσεων τα επόμενα χρόνια, καθώς και την εξυγίανση του χαρτοφυλακίου με δραστική μείωση των NPLs, προκειμένου να αποδεσμευτούν πόροι και να διοχετευθούν στην πραγματική οικονομία.

Έναρξη μιας νέας εποχής

Η Παγκρήτια Τράπεζα υλοποιεί σημαντικά έργα εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης επενδύοντας σε τεχνολογικό εξοπλισμό, σε συστήματα και εφαρμογές, ενώ αναμορφώνει την οργανωτική της δομή σύμφωνα με τις αρχές της σύγχρονης εταιρικής διακυβέρνησης. Ταυτόχρονα διευρύνει και βελτιώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της προσαρμόζοντάς τα στις ανάγκες των πελατών της, όπως αυτές διαμορφώνονται από τις απαιτήσεις της αγοράς.
Στο πλαίσιο αυτό δημιουργεί διεύθυνση διαχείρισης διαθεσίμων (Treasury), νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής ebanking και mobile banking, νέα ιστοσελίδα και εξελιγμένα πελατοκεντρικά συστήματα.
Όπως εξηγεί ο πρόεδρος και CEO της Παγκρήτιας, Νίκος Μυρτάκης, αυτή η νέα εποχή συμπίπτει με τα 25 χρόνια λειτουργίας της τράπεζας και η μετεξέλιξη της Παγκρήτιας σε ένα σύγχρονο λειτουργικό και με αναπτυξιακή προοπτική χρηματοπιστωτικό ίδρυμα συνοδεύεται από τη νέα εταιρική ταυτότητα της τράπεζας. Μάλιστα η διοίκηση της Παγκρήτιας λάνσαρε το νέο look της τράπεζας σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε προ ημερών στο Ηράκλειο Κρήτης, παρουσία
του πρόεδρου και διευθύνοντα σύμβουλου της Lyktos Participations, στρατηγικού επενδυτή της Παγκρήτιας, Μιχάλη Σάλλα.

Η νέα εταιρική ταυτότητα

Βασικό στοιχείο της ανανεωμένης εταιρικής ταυτότητας είναι το νέο λογότυπο, η σπείρα, ένα σύμβολο εμπνευσμένο από το Μινωϊκό Πολιτισμό που ταυτίζεται απόλυτα με τις αρχές και τις αξίες της τράπεζας. Σχεδιαστικά οι τρεις συνεχόμενες σπείρες του νέου λογοτύπου, αποτυπωμένες στα χρώματα της γης του Μίνωα, καταγράφουν τη διαρκή κίνηση και την ευελιξία, ενώ η υπογράμμισή τους αντανακλά την αποφασιστικότητα της Τράπεζας να στηρίξει κάθε προσπάθεια εξέλιξης και ανάπτυξης.
«Στήριγμα σε έναν κόσμο που αλλάζει» είναι το νέο σύνθημα στο οποίο εστιάζει το λογότυπο και το οποίο θα συνοδεύει στο εξής το όραμα, την καθημερινή λειτουργία και τη φιλοσοφία της Παγκρήτιας στη συνεργασία της με τις επιχειρήσεις, τους ιδιώτες, τους αγρότες και τα νοικοκυριά.
Στην ευρύτερη αλλαγή της εταιρικής εικόνας εντάσσεται και η δημιουργία νέου πρότυπου καταστήματος που λειτουργεί εδώ και λίγες μέρες στο κέντρο της Αθήνας, στην Πλατεία Συνάγματος, με έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία και στόχο τη σταδιακή εξοικείωση του πελάτη με τα σύγχρονα κανάλια τραπεζικής εμπειρίας, τονίζεται στην ανακοίνωση.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα