Παναθηναϊκός: «Ντροπή, κλέφτες»

Έξαλλοι οι πράσινοι με τη διαιτησία

Έξαλλοι ήταν οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού με τους διαιτητές στον πρώτο τελικό με τον Ολυμπιακό. Τα όσα συνέβησαν στο ΣΕΦ και ειδικά το σφύριγμα της Βάσως Τσαρούχα στα 44″, προκάλεσαν την οργή στους ανθρώπους του «τριφυλλιού», που στο τέλος της αναμέτρησης περίμεναν τους διαιτητές στη φυσούνα.

Οι άνθρωποι των «πράσινων» είχαν έντονα παράπονα από τους ρέφερι και τα εξέφρασαν στους διαιτητές, με τις λέξεις που ακούστηκαν και κατά τη διάρκεια των δηλώσεων του Αταμάν στην ΕΡΤ να είναι: «Ντροπή, κλέφτες»!

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα