Παντού κολλάει ένας Μαρινάκης…

Έχει παραγίνει με το «σοβιετικού τύπου» εμμονικό σύνδρομο του Ιβάν Σαββίδη με τον μεγαλομέτοχο του Ολυμπιακού, τον κατηγορεί ακόμα και για δηλώσεις… Σεραφείμ κατά του Μίκη Θεοδωράκη

Δηλαδή, είναι φοβερό αυτό το πράγμα με τον Ιβάν Σαββίδη και τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Εδώ μιλάμε για μένος του Ιβάν. Έμμονη ιδέα. Άπαξ κι είσαι εμμονικός, την έχεις κάνει από κούπες, τη μία θα σε ακούσουνε, τη δεύτερη θα σε ακούσουνε, την τρίτη θα σου πούνε ότι ο κύριος είναι εμπαθής. Δεν τον πιστεύουμε.

Να σ’ το κάνω σεντς. Αυτός ο Σεραφείμ του Πειραιά έβγαλε ανακοίνωση κατά του Μίκη Θεοδωράκη. Μάλιστα. Τώρα, θα πεις, πού κολλάει το ένα με το άλλο, Ιβάν και Μαρινάκης; Θα σου πω. Ο Σεραφείμ είπε αυτά που είπε. Τον Ιβάν Σαββίδη τι ακριβώς τον ενόχλησε και κατεβάζει καντήλια στον Σεραφείμ από το Σαβιδοτεχνείο και τα χώνει στον Μαρινάκη, εξ αιτίας του Σεραφείμ;

Το Σαββιδοτεχνείο τα χώνει όχι μονάχα στον Σεραφείμ αλλά και στην Εκκλησία. Και υποτίθεται ότι ο Ιβάν Σαββίδης είναι και θρήσκος άνθρωπος, και καλά κάνει, αφού έτσι θεωρεί. Το Σαββιδοτεχνείο γιατί βρίζει τον Σεραφείμ και την Εκκλησία; Θα μπορούσανε να αδιαφορήσουνε. Όχι μόνο οι Σαββιδοτέχνες, αλλά κι ο κόσμος όλος. Να σου έλεγαν, και τι έγινε που ο Σεραφείμ βρίζει τον Θεοδωράκη και τον Ελύτη; Ας τον βρίζει εκατό φορές. Στα παπάρια μας.

Μη σ’ το πάω στην πολιτική ορθότητα, γιατί οι Σαββιδοτέχνες είναι αδύνατο να το καταλάβουνε. Αυτοί είναι μόνο για να γράφουνε ότι ο Βιεϊρίνια είναι τραυματίας και ότι ο Ιβάν δεν κάνει μεταγραφές, γιατί ο ΠΑΟΚ είναι πλήρης. Μέχρι εκεί.

Κι εγώ τον Θεοδωράκη και τον Ελύτη τούς έχω πολύ ψηλά. Ρωτάω τώρα εγώ: Αν βρεθεί ένας να τους κατηγορήσει, γιατί έτσι νομίζει, έχει αυτό το δικαίωμα; Δεν το ’χει, ρε. Γιατί η πολιτική ορθότητα βάζει τους κανόνες, όχι ο Βολταίρος. Το Σαββιδοτεχνείο θεωρεί θέσφατα τον Μίκη και τον Οδυσσέα. Και για μένα, το ίδιο ισχύει. Και ποιος βάζει τους κανόνες για να τους θεωρούν θέσφατα; Τους βάζουνε όλοι αυτοί σαν τον Σαββίδη, που μέσω τού κάθε θεσφάτου θέλουν να συγκεντρώσουν κόσμο στο μαντρί τους, μάστορα.

Βρίζουνε τον Σεραφείμ και την Εκκλησία, γιατί επηρεάζουνε κόσμο, μάστορα. Γι’ αυτό τα χώνουνε και στους δυο. Διότι μπορεί να βρεθεί κόσμος που να πει ότι έχει δίκαιο ο Σεραφείμ. Κι αν ο λαός πάει στον μητροπολίτη, δεν θα έρθει σε μας. Έτσι παίζεται το έργο.

Πάμε παρακάτω. Και συνεχίζει το Σαββιδοτεχνείο, ο Ιβάν, δηλαδή. Τίποτα δεν γίνεται χωρίς την έγκριση του Ιβάν. Κι εκεί που τα χώνει στον Σεραφείμ η Σαββιδοτέχνισσα και ΣΥΡΙΖΑτέχνισσα Αργυρώ, το πράγμα πάει στον Μαρινάκη; Από το σώβρακο στη γραβάτα, δηλαδή. Τώρα, τι σχέση έχε ο Μαρινάκης, που έβγαλε και ανακοίνωση για τον «γαύρο» Μίκη Θεοδωράκη, με τον Σεραφείμ, αυτό μόνο τα αρρωστημένα μυαλά του Σαββιδοτεχνείο το κοζάρουν.

Και γράφει η Σαββιδοτέχνισσα Αργυρώ: «Πώς να ξεχάσει κανείς τους ύμνους του Μητροπολίτη Πειραιώς προς μία αμφιλεγόμενη προσωπικότητα, όπως ο Βαγγέλης Μαρινάκης, όταν ο τελευταίος αθωώθηκε για την υπόθεση των χειραγωγημένων αγώνων». Και μοστράρει την ανακοίνωση του Σεραφείμ. Μάλιστα. Τα παρατάς και πας για μπάνιο, δηλαδή. Ξεκίνησε από τον Σεραφείμ και την Εκκλησία, και κατέληξε στον Μαρινάκη. Άλλ’ αντ’ άλλα, της Παρασκευής το γάλα. «Κόκα-κόλα, πάει με όλα», η Αργυρώ η Σαββιδοτέχνισσα – ΣΥΡΙΖΟτέχνισσα.

Κατηγορεί τον Σεραφείμ και γιατί έβγαλε ανακοίνωση υπέρ του Μαρινάκη. Θα τρελαθούμε εντελώς, δηλαδή. Παντού κολλάει ένας Μαρινάκης. Κι αφού παντού κολλάει ο Μαρινάκης, γιατί δεν τα χώνει και στη συντρόφισσα τη Ρένα Δούρου, που συνέφαγε προεκλογικά, στις Περιφερειακές, με τον Μαρινάκη; Εκεί επιτρέπεται, δηλαδή, και στον Σεραφείμ απαγορεύεται;

Πραγματικά είναι φοβερό αυτό το πράγμα, ρε, μάστορα. Ρε, αυτοί μέχρι και την Νότιγχαμ Φόρεστ χλευάζανε, επειδή δεν τα πάει καλά την Αγγλία. Επειδή είναι του Μαρινάκη, βέβαια. Και δεν θα βρίζουνε τον Σεραφείμ, πλάκα κάνουμε τώρα;

Να σ’ το πω κι αυτό, μάστορα. Αυτό λεγότανε σύνθετη πολιτική σκέψη στη Σοβιετία. Αυτό διδάσκανε στα κομματικά γραφεία. Να τη βλέπεις σφαιρικά την προπαγάνδα, όχι μονοκόμματη. Να σου δώσω κι άλλο παράδειγμα. Κάνει μία μεταγραφή παπαριά ο Άρης, όπως με τον Μήτρογλου. Μάλιστα. Άπαξ και δεν έχεις βγάζει το σχολείο του Σαββίδη, γράφει ο δημοσιογράφος, ότι ο Μήτρογλου γέρασε, δεν αντέχει πια, δεν μπορεί να τρέξει. Μάλιστα.

Άπαξ κι έχεις φοιτήσει σε κομματική κατήχηση, σου λένε, δεν φτάνει αυτό. Κοντά στον Μήτρογλου θα τα χώσεις και στον Θοδωρή Καρυπίδη που τον πήρε, μετά τα πας στις σχέσεις του με τον Μαρινάκη, μετά στο παιχνίδι του κυπέλλου με το γκολ του Μπουχαλάκη, μετά την αφαίρεση έξι βαθμών για την υπόθεση Λέτσκοφ και όπου σε βγάλει.

Στη Σοβιετία, μάστορα, εκείνο που μαθαίνανε στα κομματικά στελέχη είναι όλο αυτό το γύρω-γύρω να καταλήγει στον πολυχρονεμένο Λεονίτ Μπρέζνιεφ, τι καλός άνθρωπος ήτανε και τα ρέστα. Όλα εκεί καταλήγανε, σαν το ρέμα που τα παίρνει όλα μέσα. Έτσι και το Σαββιδοτεχνείο, ό,τι και να γράψει, στον Μαρινάκη θα καταλήξει.

Να σ’ το δέσω κι άλλο. Βγαίνει εκείνος ο τύπος ο Όσκαρ Γκαρθία, πρώην προπονητής του Ολυμπιακού, και δίνει μια συνέντευξη στη Γαλλία. Και λέει για εκείνο το παιχνίδι που δεν άρχισε ποτέ στην Τούμπα, ότι ένα ρολό με βρήκε στο χείλος. Κι αναρωτιέται το Σαββιδοτεχνείο, γιατί δεν έτρεξε αίμα. Το αφήνω αυτό. Άλλο θέλω να σου πω.

Καταλήγει ο Γκαρθία ως εξής: «Αποφάσισα να αποχωρήσω λίγο αργότερα από εκεί (από το γήπεδο), εξαιτίας εσωτερικών και διοικητικών ανησυχιών». Μάλιστα. Εσύ τι καταλαβαίνεις απ’ αυτό, δηλαδή, δεν πρέπει να είσαι του πανεπιστημίου για να το κοζάρεις. Ότι την απόφαση την πήρε ο Μαρινάκης. Είπε ποτέ κανένας ότι την απόφαση την πήρε μονάχος του ο Γκαρθία; Μπορούσε να πάρει τέτοια απόφαση;

Ο Μαρινάκης, αφού είδε να αποθεώνεται η αλητεία, με το ρολό μηχανής, πήρε την ομάδα του κι έφυγε. Και βγαίνει το Σαββιδοτεχνείο τώρα και σου λέει ότι ο Μαρινάκης πήρε την απόφαση, δικαίωση για τον ΠΑΟΚ, ρετσινιά στον ΟΣΦΠ του Μαρινάκη. Αυτό είναι Σοβιετία, μάστορα. Κατηχητικό. Και φυσικά, δεν γράψανε κουβέντα για τον κύριο που πέταξε το ρολό από την κερκίδα. Αυτός είναι ΠΑΟΚάρας, κανονικός. Δικό μας παιδί. Αλλά σάμπως γράψανε ότι ο Σαββίδης πήρε επτά αναβολές πόσες πήρε για τη δίκη, που μπούκαρε με το πιστόλι στον αγωνιστικό χώρο; Ή έδωσαν λεπτομέρειες για το πώς καθαρίσανε τον Τόσκο Μποζατζίσκι;

Αυτό είναι μένος και εμμονικό σύνδρομο, μάστορα. Έτσι είναι. Άλλο, όμως, είναι το πιο σοβαρό με την περίπτωση του Ιβάν Σαββίδη. Δικό του Μέσο, τα χώνει στην Εκκλησία. Διότι η Αργυρώ η Σαββιδοτέχνισσα – ΣΥΡΙΖΟτέχνισσα το προχώρησε, παρ’ ότι ξέρει ότι ο Ιβάν Σαββίδης είναι μ’ έναν σταυρό στο χέρι και καλώς κάνει. Μέχρι και εικόνα έκανε την οικογένειά του στην εκκλησία στη Νέα Σάντα Κιλκίς. Και πάλι σου λέω ότι καλά έκανε. Κι εγώ πιστεύω στον Θεό. Η Αργυρώ, ωστόσο, δεν μπορεί σου λέει ο ελληνικός λαός να πληρώνει φόρους για την Εκκλησία. Να μην πληρώνει, σου λέω εγώ. Και γιατί δεν γράφει η Αργυρώ πόσους ταΐζει κάθε μέρα η Εκκλησία και πόσους ντύνει; Κι ο Ιβάν Σαββίδης που τσοντάρει στην Εκκλησία, τι είναι, δηλαδή, κατά την Αργυρώ τη ΣΥΡΙΖΟτέχνισσα; Μονάχος δώσε την απάντηση, μάστορα. Εκτός κι αυτά που κάνει ο Ιβάν με την Εκκλησία είναι μούφα, δηλαδή, για να φτάσει η Αργυρώ να μιλάει για ανεξιθρησκίες και άλλες τέτοιες παπαριές. Όλοι είναι υπέρ της ανεξιθρησκίας. Και να σ’ το κλείσω. Όταν ο Τσίπρας της Αργυρώς φίλησε τον Σταυρό στα Θεοφάνεια στη Σαμοθράκη, πού ήταν τότε η Αργυρώ η ΣΥΡΙΖΑία; Γιατί το έκανε αυτό ο Αλέξης Τσίπρας; Για τον ίδιο λόγο, μάστορα, που η Αργυρώ βρίζει τον Σεραφείμ και τον Μαρινάκη. Για τον λαουτζίκο, μάστορα. Πώς, δηλαδή, να τον μπάσουμε στο μαντρί. Χαίρετε.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα