ΠΑΥΛΟΣ ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ: «Nα γίνει το Μαρούσι κέντρο ανάπτυξης και πολιτισμού»

 Ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, με τον συνδυασμό «Μαρούσι, Νέα Εποχή» του Θεόδωρου Αμπατζόγλου, μίλησε στην «Α» για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δήμος Αμαρουσίου

Ο Παύλος Ασλανίδης είναι οικονομολόγος με πολυετή δράση στα κοινά. Έχει πολιτική και κοινωνική δράση ως μέλος των διοικητικών συμβουλίων: ΑΧΕΠΑ Αμαρουσίου, Βαλκανική Αμφικτιονία και Παμμακεδονική Συνομοσπονδία Ελλάδος.

Με αφορμή την υποψηφιότητά του ως δημοτικού συμβούλου για το Μαρούσι, με τον συνδυασμό «Μαρούσι, Νέα Εποχή» του Θεόδωρου Αμπατζόγλου, ο κ. Ασλανίδης μίλησε στην «Α» για το αυτοδιοικητικό όραμά του, αναφερόμενος όχι μόνο στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δήμος Αμαρουσίου, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο αυτά μπορούν να επιλυθούν.

Συνέντευξη στον Χρήστο Αγγελόπουλο

Κύριε Ασλανίδη, πήρατε την απόφαση να κατέβετε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στον δήμο Αμαρουσίου, σε μια εποχή που η πολιτική έχει απαξιωθεί. Τι σας κινητοποίησε και αποφασίσατε να διεκδικήσετε την ψήφο των συμπολιτών σας;

«Έχετε δίκιο πως η πολιτική αντιμετωπίζεται απαξιωτικά. Η πολιτική όμως είναι για μένα μια έννοια διαφορετική και έχει να κάνει με τη διάθεση μας για προσφορά. Ο πολίτης είναι αναπόσπαστο μέρος της πόλης του και η ενεργή του παρουσία σε αυτήν είναι πολιτική στάση. Συνεπώς, βασικό μου κίνητρο να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος είναι ο πολίτης και οι ανάγκες του. Η απόφαση αυτή είναι συνειδητή.

»Η δεκαετής μου εμπειρία στον τραπεζικό τομέα και η επαφή μου με τους πολίτες για να δώσω λύσεις στα αιτήματά τους με δίδαξε κάτι πολύ ουσιαστικό: να είμαι σε συνεχή επαφή μαζί τους, να χτίζω σχέσεις εμπιστοσύνης για να μπορέσουν να κάνουν το δικό τους όραμα πράξη. Παράλληλα, η δεκαετής ενεργή μου δράση σε σωματεία και συλλόγους με ευαισθητοποίησε σε ζητήματα που αφορούν στη διασφάλιση των δικαιωμάτων τους και του αιτήματός τους να ακουστεί η φωνή τους. Μέλημά μου είναι το Μαρούσι να γίνει κέντρο ανάπτυξης και πολιτισμού».

«Στοχεύουμε να φτιάξουμε γέφυρες μεταξύ του δήμου και των επιχειρήσεων που εδρεύουν στο Μαρούσι για την επαγγελματική απορρόφηση των νέων μας, πολλοί εκ των οποίων έχουν υψηλά τυπικά προσόντα και δεξιότητες» 

Ένα από τα βασικά προβλήματα του δήμου Αμαρουσίου είναι η ανεργία σε νέους και γυναίκες. Ο συνδυασμός «Μαρούσι, Νέα Εποχή» τι προτείνει για την επίλυσή τους;

«Τα τελευταία χρόνια υπήρξε ένα σχέδιο ανάπτυξης του Αμαρουσίου με στόχο να γίνει κέντρο προσέλκυσης επενδυτών. Πολλά έγιναν, ενώ άλλα έμειναν ανολοκλήρωτα. Εμείς τι προτείνουμε. Πρώτον, δεδομένου πως το 14% του ΑΕΠ προέρχεται από τους επιχειρηματικούς κλάδους της χώρας που έχουν την έδρα τους στο Μαρούσι, εστιάζουμε στη με αμοιβαία ωφέλεια συνεργασία του δήμου με τις επιχειρήσεις. Στοχεύουμε να φτιάξουμε γέφυρες μεταξύ του δήμου και των επιχειρήσεων για την επαγγελματική απορρόφηση των νέων μας, πολλοί εκ των οποίων έχουν υψηλά τυπικά προσόντα και δεξιότητες. Δεύτερον, θα αξιοποιήσουμε τα κονδύλια του ΕΣΠΑ για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Αυτό σημαίνει πως θα δοθούν κίνητρα σε νέους ανθρώπους και σε γυναίκες να υλοποιήσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες και θα πραγματοποιηθούν εκπαιδευτικά προγράμματα για τους ευάλωτους συμπολίτες μας, ώστε να ενσωματωθούν στην αγορά εργασίας».

 

Διαβάζω στο πρόγραμμα του κ. Αμπατζόγλου πως το Μαρούσι θέλει να γίνει το προάστιο της Νέας Γενιάς. Με ποιο τρόπο θα γίνει αυτό σε περίπτωση που εκλεγείτε;

«Για μας η πόλη μας είναι σημαντικό να γίνει το σημείο αναφοράς και αυτο- έκφρασης των νέων. Το Μαρούσι έχει δυνατότητες να προωθήσει τον πολιτισμό και τον αθλητισμό, αξιοποιώντας το κτήμα Καρέλλα, το ΟΑΚΑ, το αθλητικό κέντρο Σπύρος Λούης για την επέκταση των εμπειριών και της γνώσης των νέων. Ειδικά, το κτήμα Καρέλλα έχει τις προϋποθέσεις να γίνει ένας πολυθεματικός χώρος αθλητισμού, πολιτισμού, αναψυχής και πρασίνου. Οι αθλητικές εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ μπορούν να αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας της πόλης μας μέσω της ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών και των αθλητικών σωματείων σε αυτές. Η παροχή κινήτρων ή ανταποδοτικού οφέλους στους νέους μας για να στηρίξουν τη προσπάθεια αυτή, είναι το κλειδί για να γίνει το Μαρούσι μας ισχυρό brand name πολιτισμού και γνώσης».

 

 

Διαβάστε επίσης