
Πέταγε ο Άρης. Με αδιάφορους αντιπάλους
Sports Παρασκήνια
Μόλις εξαφανίστηκε η προοπτική του πέμπτου ευρωπαϊκού εισιτηρίου μέσω του πρωταθλήματος (από τη στιγμή που ο ΟΦΗ κατέκτησε το Κύπελλο) ο Άρης πέταγε μες΄το γήπεδο…
Κι όμως. Ήταν η ίδια ομάδα που έδειξε στη διάρκεια της σεζόν μεγάλες αδυναμίες και κενά στο ρόστερ με αποτέλεσμα ο κόσμος να απομακρυνθεί από το γήπεδο.
Φυσικά, δεν είναι μόνο η δουλειά του Μιχάλη Γρηγορίου που άλλαξε την κατάσταση και η ομάδα πλέον παρουσιάζει συνοχή και αγωνιστική ταυτότητα. Αλλά, ότι οι αντίπαλοι του Άρη είναι πλέον αδιάφοροι για το αποτέλεσμα…
Οπότε ας μην παραμυθιάζονται στον Άρη!