Πέταγε ο Άρης. Με αδιάφορους αντιπάλους

Sports Παρασκήνια

Μόλις εξαφανίστηκε η προοπτική του πέμπτου ευρωπαϊκού εισιτηρίου μέσω του πρωταθλήματος (από τη στιγμή που ο ΟΦΗ κατέκτησε το Κύπελλο) ο Άρης πέταγε μες΄το γήπεδο…

Κι όμως. Ήταν η ίδια ομάδα που έδειξε στη διάρκεια της σεζόν μεγάλες αδυναμίες και κενά στο ρόστερ με αποτέλεσμα ο κόσμος να απομακρυνθεί από το γήπεδο.

Φυσικά, δεν είναι μόνο η δουλειά του Μιχάλη Γρηγορίου που άλλαξε την κατάσταση και η ομάδα πλέον παρουσιάζει συνοχή και αγωνιστική ταυτότητα. Αλλά, ότι οι αντίπαλοι του Άρη είναι πλέον αδιάφοροι για το αποτέλεσμα…

Οπότε ας μην παραμυθιάζονται στον Άρη!

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα