
Παραμύθια της Χαλιμάς: Θα το έδινε ο Ολυμπιακός στον ΠΑΟΚ για τα 100 χρόνια ή στον Ηλιόπουλο
Το σήκωσε ο Μάριος. Πρωταθλητής Ελλάδας και μετά μικρόφωνα και άλλα τέτοια με Ζόσεφιν στην πίστα. Και την ώρα που ο Ηλιόπουλος έριχνε τις στροφές στην πίστα, η πιάτσα ήταν σε φοβερή αμηχανία. Πώς είναι δυνατόν, σου λένε, τα σαϊνια της πιάτσας να το πήρε η ΑΕΚ ένα …«συμφωνημένο πρωτάθλημα»;Έτσι είναι. Πέσανε σε βαθιά περισυλλογή.
Ο Μάκης Γκαγκάτσης πρόεδρος στην ΕΠΟ, ο ΠΑΟΚ 100 χρόνια ζωής με γιορτές και πανηγύρια και το πήρε ο Μάριος; Πώς γίνονται αυτά τα πράγματα;
Κι επειδή τον καριόλη τον Έλληνα δεν τον πιάνεις πουθενά, τη βρήκε τη λύση. «Το’ δωσε» ο Μαρινάκης στον Ηλιόπουλο. Κουμπάροι είναι, δεν μπορεί να παίζει τίποτα άλλο. Η πλέμπα έπρεπε να βρει ένα σενάριο…
Που ο Ελ Κααμπί δεν μπόρεσε σε τρία τετ–α-τετ να βάλει γκολ, είναι επειδή ο Μαρινάκης χάρισε στον κουμπάρο του την κούπα. Ό,τι να ‘ναι.
Μιλάμε για αρρώστεια…