Πρόστιμο 5.000 ευρώ στη Βαλένθια

Για ρίψη αντικειμένων από οπαδούς της στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό

Η Βαλένθια τιμωρήθηκε με πρόστιμο 5.000 ευρώ από τη EuroLeague, λόγω της ρίψης αντικειμένων από οπαδούς της κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό.

Το περιστατικό καταγράφηκε στο Game 2 της σειράς, το οποίο συνοδεύτηκε από ένταση όχι μόνο εντός παρκέ αλλά και μετά τη λήξη, σε ένα ιδιαίτερα «θερμό» τρίτο ημίχρονο. Η πειθαρχική κύρωση επιβλήθηκε βάσει του σχετικού άρθρου του κανονισμού, που αφορά τη συμπεριφορά των φιλάθλων.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα