Πρόστιμο 50.000 δολαρίων στον Ντόνσιτς

Για τη χειρονομία πως χρηματίστηκαν οι διαιτητές

Με βαριά ποινή τιμωρήθηκε ο Λούκα Ντόντσιτς από το ΝΒΑ για την χειρονομία που έκανε κατά των διαιτητών στο χθεσινοβραδινό εκτός έδρας παιχνίδι των Λέικερς με αντίπαλο τους Νιου Γιορκ Νικς.

Συγκεκριμένα, η κορυφαία λίγκα του πλανήτη επέβαλε πρόστιμο ύψους 50 χιλιάδων δολαρίων στον σούπερ σταρ των «λιμνανθρώπων» για την κίνησή του προς τους ρέφερι του αγώνα ότι χρηματίζονται!

Ο λόγος της συγκεκριμένης αντίδρασης του Σλοβένου γκαρντ ήταν ένα φάουλ που θεώρησε ότι δεν του έδωσαν οι διαιτητές, με τους Νεοϋρκέζους να βρίσκουν τον δρόμο προς το αντίπαλο καλάθι στη φάση.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα