«Πρωταθληματικό» το 2018 για την Avis

Ρεκόρ αποτελεσμάτων για την leader εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων, με €180.000.000 τζίρο και 82,05 εκατ. ευρώ κέρδη EBITDA

Με εξαιρετικά αποτελέσματα, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση leader που κατέχει στην εγχώρια αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων έκλεισε το 2018 η Avis. Ενδεικτικά της… πρωταθληματικής χρονιάς για την εταιρεία είναι τα ρεκόρ που πέτυχε σε όλους τους τομείς δραστηριοποιήσής της, με τον τζίρο να κλείνει στα €180.000.000 και τα κέρδη EBITDA να «σκαρφαλώνουν» στα 82,05 εκατ. ευρώ. Στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθεί το γεγονός ότι το 2018 η Avis προχώρησε σε επενδύσεις υποδομών ύψους €200.000.000, δίνοντας έμφαση στη διαρκή ανανέωση του στόλου της –σήμερα αριθμεί 35.000 οχήματα–, στρατηγική που μεταφράστηκε στην αγορά 10.000 νέων οχημάτων (σ.σ. αντιστοιχεί στο περίπου 10% των ταξινομήσεων της ελληνικής αγοράς).

Δίνοντας, εξάλλου, έμφαση στην υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της, η Avis διακρίθηκε ως η εταιρεία με την υψηλότερη αξία για τους πελάτες (best-value-for-money), επιτυγχάνοντας για μια ακόμη χρονιά τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης των πελατών της σε σχέση με τους ανταγωνιστές της στην Ελλάδα. Ως αποτέλεσμα, η Avis αύξησε κατά 20% τους πελάτες της στις υπηρεσίες Leasing και πέτυχε εντυπωσιακές επιδόσεις στις υπηρεσίες Rent a Car, συγκεντρώνοντας πάνω από 2.000.000 ημέρες ενοικίασης μέσα στο 2018, ενισχύοντας τον τουρισμό. Παράλληλα, είναι η πρώτη Εταιρεία που παρέχει πρωτοποριακές υπηρεσίες μακροχρόνιων μισθώσεων σε όλους τους πολίτες, με σύγχρονο και εύκολο τρόπο (www.myavis.gr).

Σύμφωνα με τον CEO της Avis, Ανδρέα Ταπραντζή, η εταιρεία θα συνεχίσει το 2019 τη δυναμική πορεία της, με στόχο να παρέχει τις πλέον σύγχρονες, αξιόπιστες και καινοτόμες υπηρεσίες στην αγορά, συμμετέχοντας ενεργά στις κοσμογονικές αλλαγές που έρχονται στον χώρο του αυτοκινήτου. «Όλοι οι άνθρωποι της Avis έχουμε στο επίκεντρο της προσοχής μας τους πελάτες μας και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με ζήλο για να τους προσφέρουμε τις κορυφαίες οδηγικές εμπειρίες και τη βέλτιστη, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που τους αξίζει», κατέληξε ο κ. Ταπραντζής.

 

 

Διαβάστε επίσης