“Ο Τσίπρας διέλυσε και τις αστικές συγκοινωνίες”, είπε η Φώφη κατά την επίσκεψη της στον Ο.ΣΥ.

Το αμαξοστάσιο των Οδικών Συγκοινωνιών (O.ΣΥ), στην περιοχή του Ρέντη, επισκέφθηκε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά, και σε δηλώσεις της κατηγόρησε την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πως διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες: «Ο κ. Τσιπρας διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες οδήγησε με την πελατειακή λογική του σε αύξηση των εισιτηρίων, σε ταλαιπωρία των πολιτών». «Η αχαλίνωτη κυριαρχία της Δεξιάς θα οδηγήσει σε νέες περιπέτειες τους εργαζόμενους και την επιχείρηση» πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι «το Κίνημα Αλλαγής εγγυάται σύγχρονες δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, χωρίς ελλείμματα, που εξυπηρετούν τον πολίτη με φθηνό εισιτήριο και σέβονται τους εργαζόμενους σε αυτές».

Λίγο αργότερα, η κ. Γεννηματά απηύθυνε χαιρετισμό στους εργαζόμενους στο αμαξοστάσιο, όπου, μεταξύ άλλων, υπένθύμισε ότι το ΠΑΣΟΚ και τώρα το ΚΙΝΑΛ μαζί με τους εργαζόμενους υπερασπίστηκε δικαιώματα και στήριξε διεκδικήσεις, και το κυριότερο: «Δημιουργήσαμε μέτωπο αντίστασης στις πολιτικές απαξίωσης και εκχώρησης των δημόσιων συγκοινωνιών, σε αντίθεση με τον κ. Τσίπρα που τα έδωσε όλα, ηττήθηκε, αποδοκιμάστηκε».

Κλιμακώνοντας τη επίθεσή της στον ΣΥΡΙΖΑ, υποστήριξε ότι έστρωσαν τον δρόμο για τη Δεξιά του κ. Μητσοτάκη. «Γνωρίζετε πολύ καλά το “έργο” της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-Ακροδεξιάς στις συγκοινωνίες. Οδήγησαν σε μεγάλα ελλείμματα, που προκάλεσαν την αύξηση του εισιτηρίου. Ελλείμματα, που σε τελική ανάλυση μεταφέρουν το βάρος στις πλάτες των πολιτών. Διέλυσαν το συγκοινωνιακό έργο. Δεν έγινε καμία ανανέωση του “στόλου”. Παρέλαβαν 2.023 λεωφορεία και παραδίδουν 1.657. Τώρα παραμονές εκλογών, έσπευσε η κυβέρνηση να ανακοινώσει διαγωνισμό για αγορά λεωφορείων. Ξέχασε όμως… μία λεπτομέρεια. Ότι δεν έχει εξασφαλίσει τις απαιτούμενες πιστώσεις για την αγορά τους. Γελοιοποιήθηκαν δημιουργώντας χάος και απίστευτες ουρές με τον τρόπο που πήγαν να χειρισθούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ούτε αυτό δεν κατάφεραν. Δεν έκαναν καμία πρόσληψη τακτικού προσωπικού από το 2015 έως σήμερα. Αντίθετα, άδειασαν την εταιρεία με μετατάξεις από στελέχη τεχνικά και διοικητικά, αλλά και προσωπικό κίνησης. Και εξάντλησαν τον σχεδιασμό τους στο ρουσφέτι και στις πελατειακές σχέσεις. Και το χειρότερο: Ενέταξαν και τις αστικές συγκοινωνίες στο ελεγχόμενο από την τρόικα υπερταμείο, προετοιμάζοντας προφανώς την εκχώρησή τους σε ιδιωτικά συμφέροντα», ανέφερε.

Η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής δεσμεύτηκε να στηρίξει τον δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών χωρίς ελλείμματα, με υγιή λειτουργία, με σύγχρονο διοικητικό μοντέλο, με συνεργασίες με την αυτοδιοίκηση για συγκοινωνίες με φθηνό εισιτήριο, που εξυπηρετούν τον πολίτη και σέβονται τους εργαζόμενους.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα