Ρελάνς Γερμανού με mega ντιλ

Συμφωνία-ορόσημο με την MEDIAMARKT Ελλάδας ήταν η απάντηση των PUBLIC στην είσοδο του ομίλου ΠΛΑΙΣΙΟ στο λιανεμπόριο ηλεκτρικών συσκευών  

Πριν σιγάσουν τα δημοσιογραφικά πληκτρολόγια του οικονομικού (και όχι μόνο τύπου) για την είσοδο του Ομίλου Πλαίσιο της οικογένειας Γεράρδου στην αγορά των «λευκών» ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, το λιανεμπόριο προσπαθεί να «αφομοιώσει» το… απαντητικό deal-βόμβα του ομίλου Public (συμφερόντων Πάνου Γερμανού) με το MediaMarkt.

Του Νίκου Τσαγκατάκη

H δεύτερη ημέρα του Ιουλίου επεφύλασσε ένα εντυπωσιακό επιχειρηματικό νέο για την εγχώρια αγορά, καθώς ανακοινώθηκε ότι Όμιλος Olympia –ο διεθνής επενδυτικός όμιλος που ίδρυσε το 1980 ο Πάνος Γερμανός– που είναι μέτοχος των πολυκαταστημάτων Public σε Ελλάδα και Κύπρο προχώρησε στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με την Media-Saturn-Holding GmbH (MSH), η οποία αντίστοιχα είναι μέτοχος της MediaMarkt Ελλάδας, προκειμένου να «γεννηθεί» μια καινούργια δυναμική εταιρεία λιανικής πώλησης. Όπως εξήγησε ο Yenal Gokyildirim, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Ομίλου MediaMarkt-Saturn και Operating Partner της Ceconomy/MSH, με αυτήν τη συμφωνία οι Γερμανοί βρήκαν μια βιώσιμη λύση για τις δραστηριότητές τους στην Ελλάδα. «Συνεργαζόμενοι με το Public, ισχυρό παίκτη της τοπικής αγοράς, θα βελτιστοποιήσουμε την γκάμα των προϊόντων και τη σχέση με τους προμηθευτές μας προς όφελος των πελατών μας, θα μειώσουμε τα κόστη μας και θα βελτιώσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά», είπε χαρακτηριστικά.

Αυτό το νέο εμπορικά πολυκαναλικό σχήμα θα ελέγχεται μετοχικά από τον Όμιλο Olympia σε ποσοστό 75%, με τον όμιλο Media-Saturn να ελέγχει το υπόλοιπο 25%. Ανεξαρτήτως μετοχικότητας, οι εμπνευστές του deal αλλά και ο εμπορικός κόσμος χαρακτηρίζουν την εν λόγω συμφωνία ορόσημο για την ελληνική λιανική αγορά οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, καθώς όπως υποστηρίζουν συνιστά μια μοναδική πρόταση για τους καταναλωτές αλλά και για τους προμηθευτές, προσφέροντας την πιο ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών σε αυτές τις κατηγορίες.

Πολυκαναλική εμπειρία αγορών

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που ανακοινώθηκε, τα δίκτυα καταστημάτων των Public και των MediaMarkt θα παραμείνουν ως έχουν, καθώς τα δύο brands θα λειτουργούν απολύτως συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε δύο χώρες. Το δίκτυο περιλαμβάνει διαφορετικά formats καταστημάτων, η επιφάνεια των οποίων ποικίλλει από 100 τ.μ. έως και 4.000 τ.μ., και θα δίνει έμφαση στο ολοκληρωμένο πολυκαναλικό εμπόριο.

Η ενοποιημένη βάση των πελατών του νέου σχήματος Public – MediaMarkt θα αριθμεί 100.000.000 επισκέπτες! Επιπρόσθετα, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε μια πληθώρα επιλογών σε προϊόντα και υπηρεσίες που διατίθενται στην καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, μέσω μιας πραγματικά πολυκαναλικής εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει και το Public marketplace, που έκανε ντεμπούτο στην αγορά μόλις τον Μάιο του τρέχοντος έτους. Σημειώνεται ότι με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η νέα εταιρεία θα εξετάσει περαιτέρω ευκαιρίες επέκτασης σε Ελλάδα και Κύπρο.

Public και MediaMarkt δημιουργούν μια ισχυρή εταιρεία λιανικής πώλησης, οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο

Μια δυναμική ομάδα στον κλάδο της λιανικής

Η νέα εταιρεία δημιουργεί μια ισχυρή και δυναμική ομάδα στον κλάδο της λιανικής που θέτει τις βάσεις για σημαντικές προοπτικές εξέλιξης για όλους όσοι εμπλέκονται στο πρότζεκτ ήτοι και για τους συνεργάτες και για τους προμηθευτές και φυσικά για τους εργαζόμενους. Ειδικότερα το ντιλ Public – MediaMarkt αναμένεται να ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ των συνεργατών και των προμηθευτών των δύο brand σε μια βάση υγιούς ανάπτυξης και διευρυμένων ευκαιριών για όλους, με τους πρώτους να επωφελούνται από το εύρος των διαθέσιμων πληροφοριών για τη δημιουργία πολλαπλών ευκαιριών πώλησης σε όλα τα κανάλια, είτε αυτά είναι τα φυσικές μονάδες πώλησης (τα καταστήματα) είτε είναι το online shopping.

 

Τα προσδοκώμενα οφέλη για τους καταναλωτές

Με δεδομένο ότι η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη συνένωση δυνάμεων τoυ Public με τα MediaMarkt θα ενδυναμώσει την ψηφιακή τεχνογνωσία και των δύο φιρμών, η οποία με τη σειρά της θα παρέχει πραγματική πολυκαναλική εμπειρία αγορών, τα εκατομμύρια πελατών που υποδέχεται κάθε χρόνο στα φυσικά και στα διαδικτυακά καταστήματά του το Public θα έχουν στη διάθεσή τους μία ευρεία γκάμα οικιακών συσκευών. Πρόκειται, όπως λέγεται, για τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά, ικανή να καλύψει κάθε καταναλωτική ανάγκη αφού θα αξιοποιηθεί η συμπληρωματικότητα των χαρτοφυλακίων των δύο brands δημιουργώντας το πλέον ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην εγχώρια αγορά!

Αλλαγή του χάρτη…

Τα ηνία της νέας εταιρείας ανατίθενται στα χέρια τού νυν διευθύνοντος συμβούλου των Public, του Χρήστου Καλογεράκη, ο οποίος θεωρεί ότι η επιχειρηματική σύμπραξη των Public με τα MediaMarkt θέτει τα θεμέλια για μια αλλαγή στον χάρτη της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο.

«Δημιουργούμε την πλέον δυναμική ομάδα Retail στην αγορά», δηλώνει χαρακτηριστικά ο Χρ. Καλογεράκης, «επανακαθορίζουμε τις ισορροπίες της και διευρύνουμε τις επιλογές που προσφέρουμε στους καταναλωτές από άποψη χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας, σημείων πώλησης, τιμών και υπηρεσιών. Δημιουργούμε μια εταιρεία, ο συνολικός κύκλος εργασιών της οποίας αναμένεται να ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ».

Από τη μεριά του, ο CEO του Ομίλου Olympia, Ρόμπυ Μπουρλάς, υπογραμμίζει ότι ο κλάδος της λιανικής διεθνώς διέρχεται φάση μετεξέλιξης και δηλώνει τη βεβαιότητά του ότι η συμφωνία Public – MediaMarkt θα δημιουργήσει αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά.

 

 

Διαβάστε επίσης