Ρέτσος: «Στα 5 ισχυρότερα τουριστικά brands παγκοσμίως η Ελλάδα»

Ο ελληνικός τουρισμός κατέγραψε στο εννιάμηνο του 2022, εισπράξεις ύψους 15,6 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 16,09 δισ. ευρώ του 2019

«Η Ελλάδα είναι αυτή την στιγμή ένας από τους ισχυρότερους τουριστικούς προορισμός παγκοσμίως κι ένα πολύ δυνατό brand, μέσα στα 5 παγκοσμίως, ωστόσο όταν ανεβαίνεις στην κορυφή καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο είναι να τη διατηρήσεις».

Αυτό ήταν το μήνυμα του προέδρου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων κ. Γιάννη Ρέτσου από το βήμα της 37ης Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στη συμπρωτεύουσα, εκεί όπου ο ΣΕΤΕ παρουσίασε τα βήματα για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού στο πλαίσιο της μελέτης «Ελληνικός Τουρισμός 2030 | Σχέδια Δράσης».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ, μετά από μια δύσκολη αλλά καλή σε επιδόσεις χρονιά, ο κλάδος έχει να αντιμετωπίσει ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο επηρεάζει όλους τους κλάδους της οικονομίας «και δημιουργεί μεγάλο προβληματισμό και για το χειμώνα που θα διανύσουμε και για την επόμενη χρονιά».
Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα