
Σκοτώνονται στην ΕΡΤ για το Μουντιάλ
Sports Παρασκήνια
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η ΕΡΤ χρειάζεται να προσλάβει από την αγορά δημοσιογράφους για να καλύπτουν τα μεγάλα γεγονότα, όπως το Μουντιάλ, το EURO ή τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Αν δεν κάνουμε κάποιο λάθος (που δεν κάνουμε) είναι πάνω από 100 οι δημοσιογράφοι που απασχολούνται στην κρατική τηλεόραση και στο ραδιόφωνο.
Όλοι πληρώνονται με καλά λεφτά και είναι συνεπείς επαγγελματίες.
Ποιος ο λόγος να μην επιλέγονται κάποιοι απ΄αυτούς, αλλά να αναζητούνται δημοσιογράφοι έξω από την ΕΡΤ για να πάνε να καλύψουν τόσο μεγάλες διοργανώσεις.
Μιλάμε ότι «σκοτώνονται» οι απ΄έξω για να μπουν μέσα έστω και για 15 μέρες. Οι άλλοι τι είναι ρε παλικάρια; Ανίκανοι;