Σωτήρης Τσαφούλιας: Το #MeToo είναι στάση ζωής. Κάποιοι λάθος εκφραστές το έκαναν κίνημα
"Για να το μηδενίσουν και να φτάσουμε στο να μην έχει γίνει τίποτα", πρόσθεσε ο σκηνοθέτης
Ο Σωτήρης Τσαφούλιας σχολίασε στη νέα του συνέντευξη τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις.
Καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno», επεσήμανε ότι η κοινωνία έχει περιπλέξει τα αυτονόητα, ενώ τόνισε τη σημασία της ενσυναίσθησης και το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης, ακόμα κι αν διαφωνεί με τις απόψεις άλλων.
Υποστήριξε επίσης ότι το #Metoo είναι στάση ζωής και όχι κίνημα, αλλά κάποιοι το παρουσίασαν λάθος, υποβαθμίζοντάς το. Μάλιστα, ανέφερε πως το πολιτικά ορθό έχει φτάσει σε ακραία επίπεδα και ότι το φιλτράρισμα του περιεχομένου είναι απαραίτητο.
«Έχουμε χάσει τη μάχη με το αυτονόητο. Έχουμε κάνει τόσο περίπλοκα τα πράγματα, που έχουμε πάψει να βλέπουμε το καλό. Η ενσυναίσθηση παίζει ρόλο στο πώς βλέπεις τα πράγματα. Με βάση τις εμπειρίες μου, τη ζωή μου, αυτά που έμαθα και φίλτραρα, τις περισσότερες φορές που υπερασπίζομαι ανθρώπους για κάτι που θα πουν, στον πυρήνα του σκεπτικού τους διαφωνώ κάθετα», είπε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στα ίσα δικαιώματα και το κίνημα του #MeToo. «Υπερασπίζομαι το δικαίωμά τους στην έκφραση και στο να έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμένα. Όταν τα πράγματα οδηγούνται στα άκρα, πρέπει να πάει στο αντίθετο άκρο για να επέλθει μια ισορροπία. Το #MeTolo δεν είναι κίνημα, είναι στάση ζωής. Κίνημα το έκαναν κάποιοι λάθος εκφραστές του, για να το μηδενίσουν και να φτάσουμε στο να μην έχει γίνει τίποτα», σημείωσε.
Πρόσθεσε επίσης: «Το πολιτικά ορθό το έχουμε πάει στον φονταμενταλισμό. Πολλές εκπομπές έπεσαν στην παγίδα αυτή. Οφείλουμε να φιλτράρουμε αυτά που προβάλλουμε».
Τέλος, μίλησε για την πολιτική ορθότητα και τις απαγορεύσεις στην τέχνη. «Φτάσαμε σε σημείο να κανονικοποιούμε το κακό και να μπουκώνουμε τον κόσμο. Δεν γίνεται να έρχεσαι και να απαγορεύεις ταινίες και τραγούδια που δεν είναι σήμερα political correct, ενώ τότε ήταν. Δεν γίνεται οι ταινίες του Μουστάκα και του Ψάλτη να παίζουν 12 τη νύχτα. Είναι δομικό πρόβλημα, το ότι το 2024 δεν παίζουν ταινίες του 1980», είπε κλείνοντας.