Στη Βουλή η παραχώρηση του Κλειστού Άνω Λιοσίων στην ΑΕΚ για 49 χρόνια

Σε θετική κατεύθυνση φαίνεται να εξελίσσεται το αίτημα της ΚΑΕ ΑΕΚ για τη μακροχρόνια παραχώρηση του Κλειστού Γυμναστηρίου Άνω Λιοσίων, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, η κυβέρνηση έχει δώσει το «πράσινο φως» για την προώθηση των σχετικών διαδικασιών μέσω του Υπουργείου Αθλητισμού.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι έχει ήδη ολοκληρωθεί η επεξεργασία της νομοθετικής ρύθμισης που προβλέπει την παραχώρηση της εγκατάστασης στην ΑΕΚ για διάστημα 49 ετών. Η σχετική διάταξη αναμένεται να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή έως τα τέλη Ιουλίου, ακολουθώντας το μοντέλο που έχει εφαρμοστεί σε αντίστοιχες περιπτώσεις μεγάλων αθλητικών οργανισμών της χώρας.

Η εξέλιξη αυτή εκτιμάται ότι θα προσφέρει στην «Ένωση» ένα πιο σταθερό και ξεκάθαρο πλαίσιο όσον αφορά τη χρήση της έδρας της, ενώ παράλληλα θα ανοίξει τον δρόμο για επενδύσεις και έργα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, με στόχο τον εκσυγχρονισμό τους.

Από κυβερνητικής πλευράς τονίζεται ότι η στήριξη τέτοιων πρωτοβουλιών εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική για τη βελτίωση των αθλητικών υποδομών και την ενίσχυση της ανάπτυξης του ελληνικού αθλητισμού.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδιασμού, εξετάζονται και άλλες παρεμβάσεις που αφορούν ιστορικούς αθλητικούς συλλόγους της χώρας. Μεταξύ αυτών βρίσκεται και η προοπτική αξιοποίησης του Αλεξανδρείου Μελάθρου στη Θεσσαλονίκη, μέσα από συνεργασία με τον Άρη.

Στόχος, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είναι η υλοποίηση βιώσιμων και σύγχρονων λύσεων για τις αθλητικές εγκαταστάσεις, οι οποίες θα συμβάλουν τόσο στην ανάπτυξη των συλλόγων όσο και στη συνολική αναβάθμιση του ελληνικού αθλητισμού.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα