Στην… ανάσταση του Πάσχα ελπίζουν τα JUMBO

Στο -34% κατρακύλησαν οι πωλήσεις τον Φεβρουάριο συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι

Η πανδημική κρίση άφησε όπως ήταν αναμενόμενο το αρνητικό αποτύπωμά της στα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου JUMBO και τον Φεβρουάριο. Ειδικότερα τον περασμένο μήνα οι πωλήσεις κατρακύλησαν στο -34% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του πέρυσι. Όσο για τις συνολικές απώλειες τζίρου στο α΄ δίμηνο του 2021, η διοίκηση Βακάκη εκτιμά ότι βρίσκονται στο -19% από -0,6% κατά τον σχετικά αισιόδοξο Ιανουάριο του 2021.

Η αιτία προφανής: τον περσινό Φεβρουάριο, τα καταστήματα JUMBO σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος ήταν ανοιχτά, ενώ οι πωλήσεις τους είχαν αναρριχηθεί λόγω των Αποκριών. Αντίθετα φέτος από το δίκτυο των 52 καταστημάτων στην Ελλάδα, τα 30 παρέμειναν κλειστά κατά μεγαλύτερο μέρος του μήνα καθώς βρίσκονται στις «κόκκινες» από κορωνοϊό περιοχές της χώρας (Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη). Αυτό μεταφράζεται σε μείωση -55% των καθαρών πωλήσεων της μητρικής εταιρείας, χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές.

Υπό αυτές τις συνθήκες και με «κλειδωμένη» ακόμη μία αποκριάτικη περίοδο το μεγάλο στοίχημα για τον Mr Jumbo Απόστολο Βακάκη είναι να αναστηθεί το λιανεμπόριο το Πάσχα, Μόνο που αυτό δεν είναι στο χέρι του πολυπράγμωνα επιχειρηματία…

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα