Στρατηγική επένδυση στη λιανική από τη WIND

Νέο πρόσωπο αποκτά η WIND στη λιανική αγορά, παρουσιάζοντας στους καταναλωτές τα νέα της καταστήματα που χαρακτηρίζονται από φιλικότητα, υψηλή τεχνολογία, διαδραστικότητα και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Η ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων της WIND θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη επένδυση στην ελληνική λιανική αγορά, καθώς η εταιρεία θα διαθέσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τα νέα της καταστήματα έως το τέλος του 2015.

Στα νέα καταστήματα WIND, ο λειτουργικός σχεδιασμός και η τεχνολογία συναντούν την υψηλή αισθητική. Μέσα από διαδραστικές οθόνες αφής και το ειδικό λογισμικό που έχει δημιουργήσει η WIND, ο επισκέπτης εξερευνά και προσωποποιεί τις επιλογές του στην κινητή, τη σταθερή και το Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό ή συγκρίνει live τις συσκευές που τον ενδιαφέρουν. Μια καινοτομία που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελληνική Αγορά. Παράλληλα, κάθε σημείο του καταστήματος φιλοξενεί smartphones και tablets τελευταίας τεχνολογίας, ώστε ο επισκέπτης να τα ανακαλύψει ζωντανά την ίδια στιγμή, να πλοηγηθεί και να τα συγκρίνει.

Η αρχιτεκτονική των νέων καταστημάτων WIND φέρει την υπογραφή τού μεγαλύτερου διεθνούς γραφείου εξειδίκευσης στο brand & retail design,  της Allen International. Έχει δημιουργηθεί ένας άκρως οικείος χώρος που κάθε επισκέπτης τον νιώθει ως δικό του. Οι χώροι και οι λειτουργίες του καταστήματος είναι σχεδιασμένοι, ώστε να καθοδηγούν τον πελάτη σε αυτό που τον ενδιαφέρει αλλά και να τον φιλοξενούν για όσο το επιθυμεί ενώ ο ίδιος αισθάνεται άνετα σαν να βρίσκεται στο σπίτι του.

Σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, ήδη μέσα στον Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα WIND σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Διαβάστε επίσης