ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ – Χρήστος Τερζίδης: «Επιτυχία: να κοιμάσαι… τελευταίος»

Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από επιτυχημένους επαγγελματίες και μεγάλα events μιλά στην Καίτη Νικολοπούλου

«Τι ήδιστον;» αναρωτήθηκε κάποτε ο Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Θαλής ο Μιλήσιος, για να απαντήσει πάραυτα: «Το επιτυγχάνειν». Πράγματι, τι πιο γλυκό από την επιτυχία. Μόνο που αυτή δεν έρχεται μόνη της. Απαιτεί πείσμα, επιμονή, στόχευση. Και έτσι τη δική σου επιτυχία κάνεις κτήμα και των συνεργατών σου. Ο Χρήστος Τερζίδης αποτελεί το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα των όσων προαναφέραμε. Ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα, βρίσκεται πίσω από επιτυχημένους επαγγελματίες και μεγάλα events. Πάντα ένα βήμα μπροστά από τις ανάγκες τους, ξέρει από πριν τις τάσεις της αγοράς προτού καν κάνουν την εμφάνισή τους, ενώ η καινούργια εταιρεία του, Idefy, μεταξύ άλλων, εκμεταλλεύεται στο έπακρον τη δύναμη του Instagram. Ωστόσο, εκείνο που τον γεμίζει περισσότερο απ’ όλα είναι η ανατροφή της κόρης του, όπως ο ίδιος μας εξηγεί: «Νομίζω ότι το πιο σημαντικό στη ζωή κάθε ανθρώπου είναι να παραδώσει στην παγκόσμια κοινωνία έναν καλύτερο άνθρωπο –από ό,τι υπήρξε ο ίδιος–, με την ελπίδα ενός καλύτερου μελλοντικού κόσμου». Όλα τα άλλα είναι απλώς «ματαιοδοξίες ή αλλιώς… Dust in the Wind».

Ιχνηλατώντας…

με την Καίτη Νικολοπούλου 

Κύριε Τερζίδη, είναι μεγάλη η χαρά μας που θα σας φιλοξενήσουμε στην εφημερίδα μας. Ξεκινώντας αυτήν τη συνέντευξη, και γνωρίζοντας την επιτυχημένη πορεία κάποιων καλλιτεχνών, όπως οι Goin’ Through και Stan, αναρωτιέμαι αν τους αναλάβατε από τα πρώτα τους βήματα.

«Στην περίπτωση του Stan, ναι. Στην περίπτωση των GoinThrough, ουσιαστικά τους ανέλαβα πριν την κυκλοφορία του πιο επιτυχημένου τους albumLa Sagrada Familia” ( ενός από τα εμπορικότερα ελληνικά album των τελευταίων δεκαετιών) και στη συνέχεια ανέλαβα όλο το management του Family The Label και των καλλιτεχνών που “δισκογράφησαν” σε αυτό. Ενδεικτικά σας αναφέρω: Professional Sinnerz, NEBMA, Θηρίο κ.ά.».

Πόσο εύκολο ήταν να αναδείξετε τους καλλιτέχνες που εκπροσωπήσατε;

«Η επιτυχία είναι πάντα αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Εγώ από τη μεριά μου ήμουν σε μια χρονική περίοδο όπου είχα πλέον την εμπειρία και την αντίληψη να τους κατευθύνω με πολύ ασφαλείς χειρισμούς προς την επιτυχία». 

Θεωρείστε πολύ επιτυχημένος creative artistic manager. Θέλετε να μας πείτε ποια είναι τα 5 βασικά στοιχεία της επιτυχίας;

«Γενικώς δεν πολυπιστεύω σε συνταγές επιτυχίας ή κάποιους γενικούς κανόνες στον χώρο της βιομηχανίας θεάματος. Για να κάνει όμως κάποιος επιτυχημένα βήματα, θα πρέπει να διαθέτει βασικά στοιχεία όπως επιμονή, “αποχή” από συναισθήματα που συνδέονται με πιθανές επιτυχίες ή αποτυχίες, να είναι πάντα ο πιο ψύχραιμος από όλους, να είναι μόνιμα ο πιο αντιπαθής σε όλους και, τέλος, να ξυπνάει πριν και να κοιμάται μετά από όλους τους υπόλοιπους». 

Θέλετε να μας πείτε τι ακριβώς κάνατε για την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την οικογένεια Αντετοκούμπο στη Νέα Υόρκη;

«Από τη στιγμή που ο ομογενειακός σταθμός Cosmos FM είχε την επιβεβαίωση της οικογένειας για την εκδήλωση της τίμησης των γονέων Αντετοκούμπο από την ελληνοαμερικανική κοινότητα, απευθύνθηκαν σε εμένα για τον σχεδιασμό και την εκτέλεση όλης της εκδήλωσης. Από τον σχεδιασμό του προγράμματος και τις προτάσεις προς χορηγούς, μέχρι και την επιμέλεια της εκτέλεσης εκείνων των ημερών. Ήταν μια εκδήλωση που στέφθηκε όχι μόνο από οικονομική επιτυχία, αλλά έλαβε και τα πιο θετικά σχόλια από το κοινό, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τους επίσημους που την παρακολούθησαν». 

Είστε ένας πολυσχιδής άνθρωπος. Δουλέψατε ως μάνατζερ καλλιτεχνών, γράψατε πέντε βιβλία, αναλάβατε μέρος της διοργάνωσης σε πέντε Ολυμπιακούς Αγώνες και πολλά-πολλά ακόμη. Υπάρχει μια δραστηριότητα που σας γεμίζει περισσότερο απ’ όλες;

«Η ανατροφή της κόρης μου. Νομίζω ότι το πιο σημαντικό στη ζωή κάθε ανθρώπου είναι να παραδώσει στην παγκόσμια κοινωνία έναν καλύτερο άνθρωπο –από ό,τι υπήρξε ο ίδιος–, με την ελπίδα ενός καλύτερου μελλοντικού κόσμου. Όλα τα υπόλοιπα είναι ματαιοδοξίες ή αλλιώς… Dust in the Wind».

Τα μέχρι… τώρα επιτεύγματά του

Ο Χρήστος Τερζίδης υπήρξε το 1991 ο νεότερος εκδότης του Σ.Ε.Β.Ε., με το έντυπο In Rock. Το In Rock ήταν το πρώτο έντυπο, το οποίο διανεμήθηκε δωρεάν σε πανελλαδικό επίπεδο, ανοίγοντας δρόμο για την γενιά των free press. Ακολούθησε την παράδοση των ιστορικών εντύπων Εξώστη και Fix Care, τα οποία ωστόσο διανέμονταν τοπικά, συγκεκριμένα μόνο στη Θεσσαλονίκη.

Στη διάρκεια της 30χρονης καριέρας του έχει επιμεληθεί/οργανώνει/συμμετάσχει προσωπικά, αλλά και ως γραφείο, περισσότερα από 7.000 event.

Έχει λάβει πέντε χρυσούς δίσκους με τους καλλιτέχνες Goin’ Through, Professional Sinnerz, Stan, των οποίων επί χρόνια ήταν ο creative artistic manager.

Έχει εκδώσει πέντε βιβλία, μεταξύ των οποίων τα «Άδεια Δωμάτια» (Εκδόσεις Παπαδόπουλος, 2014), «Bright Nights» (Intro books, 2001), «Και το τέλος πάντα κοντά» (Κέδρος, 2009).

Έχει συμμετάσχει στην τηλεοπτική παραγωγή διεθνών αθλητικών εκδηλώσεων και όχι μόνο. Ενδεικτικά: Σε πέντε Ολυμπιακούς Αγώνες (Αθήνα, Πεκίνο, Ρίο Ντε Τζανέιρο, Χειμερινοί του Τορίνο και της Πιονγκ Τσανκγ στη Ν. Κορέα), στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου της Ρωσίας (συνεργασία με το Fox Sports), στο event για την οικογένεια Αντετοκούμπο στη Νέα Υόρκη και στο 2ο Παγκόσμιο Συνέδριο Νεολαίας στο Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου.

Εδώ και ένα χρόνο είναι ιδρυτής της Idefy, εταιρεία Digital Marketing, η επέκταση της οποίας σε 15 χώρες είναι σε εξέλιξη.

Διαβάστε επίσης