ΣΥΡΙΖΑ: Μία ερώτηση υπόγειων διαδρομών

Η θύελλα Καλογρίτσα για τις τηλεοπτικές άδειες και η ενοποίηση της Εθνικής Οδού Πύργου-Πατρών από την Ε.Ε. στρίμωξαν τον Τσίπρα, που με την ερώτησή του για τις αστικές συγκοινωνίες προσπαθεί να μειώσει την επικοινωνιακή κατακραυγή για τον ΣΥΡΙΖΑ

Είναι γνωστό τοις πάσι ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ συνεργάστηκε με πολλούς από την «καραμανλική» πτέρυγα της Ν.Δ. Αρκετοί μάλιστα πιστεύουν ότι η συνεργασία αυτή ξεκίνησε από την εποχή του πρώτου μνημονίου τον Μάιο του 2010, όταν με δειλά βήματα ξεκίνησαν να καταλαμβάνουν την πλατεία Συντάγματος οι αγανακτισμένοι.

Του Μιχάλη Κωτσάκου

Μάλιστα, πολλοί ισχυρίζονται ότι η συνεργασία αυτή είχε ξεκινήσει ακόμη και την εποχή που η Νέα Δημοκρατία έδινε μάχη το 2012 για να επανέλθει στην εξουσία. Κι όπως ισχυρίζονται, η συνεργασία του ΣΥΡΙΖΑ με τους «καραμανλικούς» έφερε και τον Προκόπη Παυλόπουλο στην Προεδρία της Δημοκρατίας. Στα στερνά της κυβέρνησης Τσίπρα, ο πρώην πρωθυπουργός για να προσελκύσει και «παπανδρεϊκές» ψήφους επιτέθηκε με σφοδρότητα στον Κώστα Καραμανλή, χρεώνοντάς του αποκλειστικά τη χρεοκοπία της χώρας, κάτι που ισχυριζόταν το ΠΑΣΟΚ και το υποστηρίζει και τώρα το ΚΙΝΑΛ.

Ουκ ολίγες φορές έχει γραφτεί ότι το συναισθηματικό δέσιμο που υπήρχε με την «καραμανλική» πτέρυγα εντός της Ν.Δ. έχει διαρραγεί. Κάτι που είναι πολύ λογικό, καθώς ουκ ολίγες φορές τα ΜΜΕ που ελέγχονται από την Κουμουνδούρου χρησιμοποιούν πομπώδεις εκφράσεις και πηχυαίους τίτλους με… αποκαλυπτικά ρεπορτάζ, ότι οι «καραμανλικοί» είναι πυρ και μανία με την κυβέρνηση Μητσοτάκη και προσωπικά με τον πρωθυπουργό, επειδή χρησιμοποιεί πρόσωπα από την κεντροαριστερά, τα οποία είχαν αξιοποιηθεί τόσο από τις κυβερνήσεις Κώστα Σημίτη, όσο και από αυτήν του Γιώργου Παπανδρέου.

Σε καθημερινή βάση ο Ευάγγελος Αντώναρος δίνει μάχη υπερασπιζόμενος τον Τσίπρα, παρά το γεγονός ότι επί Ν.Δ. έγινε υπουργός

Το εντυπωσιακό είναι ότι κάποια στελέχη που είχε δίπλα του ο Κώστας Καραμανλής από το 2004-2009, όπως ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευάγγελος Αντώναρος κάνουν ό,τι μπορούν για να βάλουν τρικλοποδιές στην κυβέρνηση. Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος σε καθημερινή βάση επιτίθεται με ανοίκειους χαρακτηρισμούς κατά της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού, κάνοντας λόγο για ανικανότητα. Χαρακτηριστική είναι μία ανάρτησή του που αλιεύσαμε από το διαδίκτυο: «Το επαναλαμβάνω για να το εμπεδώσουμε όλοι. Αυτή είναι η ουσία! Μια ανίκανη σπαγκοραμμένη κυβέρνηση με έναν αυτάρεσκο ιδεοληπτικό πρωθυπουργό που πάει από τη μια πατάτα στην άλλη!» Ακόμη και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι τόσο σκληροί.

 Η ερώτηση Τσίπρα και η πλάτη Αντώναρου

Ο Ευάγγελος Αντώναρος και άλλα τέκνα του «καραμανλισμού», που… διέπρεψαν την πενταετία 2004-2009, έχουν συνταχθεί πίσω από τον Αλέξη Τσίπρα. Κάποιοι, αφού πέρασαν από τους ΑΝΕΛ, μετέχουν επίσημα στον ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία. Οι άλλοι υπό τον Αντώναρο κάνουν τη βρώμικη δουλειά. Το εντυπωσιακό είναι ότι ο Κώστας Καραμανλής εξακολουθεί και μένει σιωπηλός. Δεν βγαίνει να πει ότι «αυτοί που χρησιμοποιούν το όνομά μου δεν τους επιτρέπω ούτε να περάσουν από τη Ραφήνα». Τόσο απλά.

Τώρα ο κ. Τσίπρας και η νομενκλατούρα της Κουμουνδούρου έχουν βάλει μπρος το σχέδιο με το να προκαλέσουν έριδες στο εσωτερικό της Ν.Δ. Η κατάθεση της ερώτησης του κ. Τσίπρα προς τον πρωθυπουργό για την κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς έχει διττό στόχο. Αφενός μεν να στηρίξει τον Κώστα Καραμανλή, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, καθώς ο πρωθυπουργός είναι υποχρεωμένος να τον υποστηρίξει, όπως έκανε και με την πρόταση μομφής στον Σταϊκούρα. Αφετέρου δε, να μεταφέρει τις πραγματικές ευθύνες του Καραμανλή προς το επιτελικό κράτος και το Μαξίμου.

Όλοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι για τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς το καλοκαίρι φέρει ακέραια την ευθύνη ο κ. Καραμανλής, ο οποίος δεν τα υπολόγισε σωστά και επέτρεψε οι άδειες στους οδηγούς και το τεχνικό προσωπικό των ΣΤΑΣΥ και ΟΣΣΥ να δοθούν λες και ήταν ένα οποιοδήποτε καλοκαίρι και όχι ότι βρισκόμαστε εν μέσω πανδημίας. Οι αστοχίες του κ. Καραμανλή διορθώθηκαν σε μεγάλο βαθμό τον Σεπτέμβριο, με παρέμβαση του Μαξίμου. Κι όμως, η ερώτηση του κ. Τσίπρα υπεβλήθη τώρα στον πρωθυπουργό, και όχι τον Σεπτέμβριο που θα είχε λογική και θα είχε συμβάλει στο να διορθωθεί η αστοχία.

Ο Σπίρτζης προχώρησε σε κατάτμηση της Πατρών-Πύργος για να κερδίσει όλους τους διαγωνισμούς ο Καλογρίτσας

Τώρα, όμως, που κατέθεσε την ερώτηση ο Αλέξης Τσίπρας δεν στοχεύει στη βελτίωση των συγκοινωνιών, όπως θα σκεφτόταν κάθε λογικός άνθρωπος. Εξάλλου, αυτό δεν βολεύει τα πολιτικά του σχέδια. Είναι για να καλύψει τα δικά του πεπραγμένα. Ας μην ξεχνάμε ότι προ ημερών η Ε.Ε. αποδέχθηκε την ενοποίηση του έργου Πατρών-Πύργου, ενώ επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ο Σπίρτζης είχε προχωρήσει σε κατάτμηση του έργου για να το κερδίσει τους διαγωνισμούς ο Καλογρίτσας. Ας μη λησμονούμε ότι προχθές Πέμπτη ο Καλογρίτσας παρέδωσε και νέα στοιχεία για τις σχέσεις του με τους τότε ένοικους του Μαξίμου για τον διαγωνισμό των τηλεοπτικών σταθμών και τις αβάντες που είχε για τις υπόλοιπες δουλειές. Ο κ. Καραμανλής προ ημερών επανέφερε το θέμα του έργου Πατρών-Πύργου στην επικαιρότητα και ξαφνικά ο κ. Τσίπρας θυμήθηκε τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Και μέσω της ερώτησής του ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξακολουθεί να ψεύδεται. Διότι τονίζει ότι «ακυρώθηκε ο διαγωνισμός του ΣΥΡΙΖΑ για 750 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ρωτώντας τον πρωθυπουργό εάν θα επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός. Όμως αποκρύβει ότι ο διαγωνισμός ακυρώθηκε από το ελεγκτικό συνέδριο, καθώς ήταν στο πόδι και είχε οσμή σκανδάλου, και όχι από την κυβέρνηση. Φυσικά ο κ. Καραμανλής δεν έκανε απολύτως τίποτα για να προχωρήσει σε νέα κήρυξη του διαγωνισμού. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που ισχυρίζονται ότι η ερώτηση είναι πρόσκληση μίας ιδιότυπης ομερτά. «Σταματάς να μιλάς για την Πατρών-Πύργου και ρίχνω τις ευθύνες για τα λεωφορεία στο Μαξίμου».

Την ίδια ώρα οι κεντροδεξιοί φίλοι του κ. Τσίπρα (Αντώναρος και σία) ξεκίνησαν τις επιθέσεις. Όχι κατά του κ. Καραμανλή, όπως θα περίμενε ο καθένας για την αστοχία του, αλλά κατά του επιτελικού κράτους και του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Εξάλλου, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη αποτελεί το κόκκινο πανί για τον ΣΥΡΙΖΑ, περισσότερο από ό,τι ο Μητσοτάκης. Και άδραξε την ευκαιρία ο Αντώναρος. Και για να στηρίξει τον Καραμανλή και για να ικανοποιήσει τον ΣΥΡΙΖΑ. Έγραψε μεταξύ άλλων ο Αντώναρος: «Αυτός είναι ο άχρηστος υπουργός που ευθύνεται για το Ολικό Λοκντάουν στην Ελλάδα! Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι φτάσαμε στην απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη για ολικό λοκντάουν, επειδή ένας υπουργός δεν έκανε σωστά τη δουλειά του! Και είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος αυτής της κατάστασης. Έχει όνομα και λέγεται… υπουργός Προστασίας του Πολίτη και τον λένε Χρυσοχοΐδη! Αν έκοβε πρόστιμα η αστυνομία από τη μια άκρη της χώρας μέχρι το Σύνταγμα και την Ομόνοια, δεν θα φτάναμε σε αυτό το χάλι… Μπορεί στην Αμερική ο Τραμπ να έκανε τα δικά του, αλλά η Ελλάδα δεν είναι αμέρικα Μιχάλη… Παραιτήσου για να διευκολύνεις τον πρωθυπουργό...».

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα