Tα λάθη του Θρύλου

Sports Παρασκήνια

Δεν τα μέτρησαν καλά τα πράγματα στον Ολυμπιακό στις μεταγραφές του Ιανουαρίου. Εκεί προφανώς χάθηκε το πρωτάθλημα. Είχαν τη δυνατότητα ν’ αποκτήσουν τον Ανδρέα Τεττέη από την Κηφισιά και χρυσοπλήρωσαν τους δυο Βραζιλιάνους που δεν προσέφεραν τίποτα. Αντί να ρίξουν το βάρος σε Έλληνες για να μην παρουσιαστεί το φαινόμενο αποκλεισμού δυο παικτών σε κάθε ματς επειδή είναι υπεράριθμοι ξένοι, αντί να δουν ποιος δεν θα έχει πρόβλημα προσαρμογής και ποιος γνωρίζει καλά το ελληνικό πρωτάθλημα και τη νοοτροπία που επικρατεί, μας προέκυψαν Κλέιτον και Αντρέ Λουίζ.
Ήταν προτιμότεροι ακόμη και απ’ τον Γιάρεμτσουκ που δόθηκε δανεικός στη Λιόν. Ο μεταγραφικός σχεδιασμός καταδίκασε τον Ολυμπιακό από νταμπλούχος να μείνει άτιτλος. Και κάποιοι έχουν ευθύνες γι’ αυτό.
Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα