Τα πηγαδάκια του Περέιρα και τα μηνύματά του στους Έλληνες

Ιδιαίτερα ευδιάθετος, χαμογελαστός και λαλίστατος εμφανίστηκε στη Γενική Συνέλευση της ΕΠΟ ο Μέλο Περέιρα. Αν και έχει σχηματιστεί μέχρι και δικογραφία για τα πεπραγμένα με το VAR, ο Πορτογάλος είχε κέφια. Ούτε στα πυρά του Νίκου Τζώρτζογλου έδωσε σημασία. Αλλά το κυριότερο ήταν ότι έπιανε τη συζήτηση με όποιον τον προσέγγιζε. Με την Ντέπυ Κοξένογλου, για παράδειγμα, ο Περέιρα συζήτησε αρκετή ώρα. Αλλά μπήκε και σε άλλα πηγαδάκια. Παντού, μάλιστα, έλεγε τα ίδια πράγματα. Ότι πρέπει να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι και να βρουν μία φόρμουλα συνεργασίας οι παράγοντες των μεγάλων ομάδων.

«Μπορεί να διαφωνούν με τη διαιτησία, αλλά αυτό γίνεται σε όλο τον κόσμο. Ακόμα και στην Πορτογαλία συγκρούονται οι μεγάλες ομάδες για τη διαιτησία. Σε όλα τα υπόλοιπα θέματα, όμως, κάθονται στο ίδιο τραπέζι και βρίσκουν έναν τρόπο συνεργασίας για την αναβάθμιση του προϊόντος», έλεγε μεταξύ άλλων ο χαμογελαστός Περέιρα.

Ίσως να ’χε φτιάξει η διάθεση του Πορτογάλου αρχιδιαιτητή από τα τρίγωνα που έλεγαν κάποιοι μεταξύ σοβαρού και αστείου πως του έφεραν από τη Θεσσαλονίκη. Κάποιοι άλλοι υποστήριζαν ότι ο Μέλο βρήκε άκρη να πάρει τα χρήματα, που του έκοψε κάποια στιγμή η ΕΠΟ επειδή του δόθηκαν από λάθος. Όποιος και αν ήταν ο λόγος, σημασία είχε ότι ο επικεφαλής της ΚΕΔ έφτιαχνε πηγαδάκια και έδειχνε σε όλα ότι θεωρούσε πως εκείνος έκανε καλά τη δουλειά του.

Σύμφωνα με την επιχειρηματολογία του Περέιρα, η Πόρτο και η Μπενφίκα βρίσκονται σε διαρκή πόλεμο για τη διαιτησία. Αλλά σε όλα τα υπόλοιπα ζητήματα ακολουθούν την ίδια γραμμή.

«Το ποδόσφαιρο είναι μία βιομηχανία και στην Πορτογαλία έχουν αντιληφθεί ότι τα έσοδα ενδιαφέρουν τους πάντες. Γι’ αυτό έχουν συμφωνήσει στον τρόπο λειτουργίας των εθνικών ομάδων, ώστε να αναδεικνύονται παίκτες και να παίρνουν υπεραξία. Έτσι, έχουν συμφωνήσει στα τηλεοπτικά δικαιώματα των διοργανώσεων για να υπάρχει ενιαία γραμμή και να βελτιώνεται το προϊόν», έλεγε επίσης ο Μέλο με το χαμόγελο στο πρόσωπό του να αποτυπώνει την καλή διάθεσή του.

«Τώρα που φεύγει τον βλέπουμε χαμογελαστό. Τα προηγούμενα χρόνια χαμογελούσε μόνο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες», σχολίασε πρόεδρος Ένωσης με εμφανή διάθεση να πικάρει τον Πορτογάλο, ο οποίος άναψε πολλές φωτιές στο ελληνικό ποδόσφαιρο με τις επιλογές του και τα γούστα του στη Θεσσαλονίκη.

«Στην Ελλάδα οι παράγοντες βάζουν πάνω απ’ όλα τις προσωπικές διαφορές τους που μπορεί να ’ναι άσχετες με το ποδόσφαιρο. Η κατάσταση μοιάζει με πόλεμο που δεν σταματάει ούτε μπροστά στο γενικό συμφέρον», έλεγε ο Περέιρα. Είπαμε ότι ο Πορτογάλος ήταν λαλίστατος.

Φυσικά, ο επικεφαλής της ΚΕΔ αναφέρθηκε και στους διαιτητές. Εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στους Έλληνες, αλλά υποστήριξε ότι μπαίνουν στα γήπεδα με αφόρητη πίεση. Περισσότερη ακόμα και από αυτή που δέχονται οι συμπατριώτες του στην πατρίδα του.

Είπαμε, βέβαια, ότι διάθεση για αυτοκριτική δεν είχε ο Περέιρα. Αλλά δεν μας ξάφνιασε η στάση του στα πηγαδάκια που σχηματίστηκαν γύρω του. Εδώ που τα λέμε, δεν τον έφερε και κάποιος σε δύσκολη θέση. Ενδεχομένως επειδή μία περίεργη ερώτηση μπορεί να διέκοπτε άμεσα τη συζήτηση. Έτσι, όσοι μίλησαν με τον Πορτογάλο φρόντισαν κατά τη διάρκεια της κουβέντας απλά να ακούν και κυρίως έκαναν ερωτήσεις γενικού περιεχομένου. Οπότε ούτε και για τις επιλογές των ξένων διαιτητών ρωτήθηκε ο Περέιρα, ούτε για το σκεπτικό του στους ορισμούς των Ελλήνων. Όλα αυτά έμειναν εκτός συζητήσεων. Αν κι εδώ που τα λέμε, δύσκολα θα αποκάλυπτε κάτι ο Μέλο, ο οποίος ήταν λαλίστατος σχετικά με άλλες εμφανίσεις του, αλλά προφανώς και δεν ήταν ανόητος να αναφερθεί στα πάντα.

Όπως ήταν φυσικό, βέβαια, περισσότερο απ’ όλα σχολιάστηκε το πηγαδάκι του αρχιδιαιτητή με την Ντέπυ. Η Κοξένογλου συνεχίζει στην ίδια τακτική που ακολουθεί μετά  τη λήξη της καραντίνας και φροντίζει να κάνει αισθητή την παρουσία της. Με τον Αστέριο Αντωνίου να επισημαίνει την κινητικότητά της και το αγέρωχο στιλ της. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης που είχε η Ντέπυ με τον Περέιρα, ο αντιπρόεδρος της ΕΠΟ είχε το ύφος του ανθρώπου που περιμένει στην ουρά για να βρει την ευκαιρία και να προσπεράσει όταν ανοίξει θέση στο γκισέ της εφορίας. Αλλά ενώ κοιτούσε, τελικά απέφυγε να προσεγγίσει στο πηγαδάκι. Ενδεχομένως για να μη φανεί αγενής ή περίεργος.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα