Tempo OMD Hellas: 30 χρόνια δημιουργεί το μέλλον και δίνει… τέμπο στην επικοινωνία

Περισσότεροι από 500 εκλεκτοί καλεσμένοι, διακεκριμένα στελέχη διαφημιζόμενων εταιριών, εκπρόσωποι των Media έδωσαν το «παρών» στην μεγάλη εκδήλωση «Creating the Future»

Τριάντα χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αφορά έκλεισε φέτος η διαφημιστική εταιρεία Tempo OMD Ηellas και οι άνθρωποι της το γιόρτασαν με μία μεγάλη εκδήλωση που είχε τον τίτλο «Creating the Future» κι η οποία πραγματοποιήθηκε στις 6 Μαρτίου στην Αίθουσα «Σταύρος Νιάρχος» στo Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Το «παρών» έδωσαν περισσότεροι από 500 εκλεκτοί καλεσμένοι, διακεκριμένα στελέχη διαφημιζόμενων εταιριών, εκπρόσωποι των Media αλλά και το προσωπικό και η διοίκηση της Tempo OMD, ενώ η μπαγκέτα της παρουσίασης της εκδήλωσης είχε δοθεί στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο.

Από αριστερά: Σάββας Νικολάου, Μάρθα Παπαπολύζου, Μανόλης Παπαπολύζος, Νίκος Σύμπουρας

 

Οι προσκεκλημένοι παρακολούθησαν ένα «οδοιπορικό» που περιελάμβανε τις σημαντικές στιγμές του παρελθόντος της εταιρείας, ταυτόχρονα με το όραμα και τη στοχοθεσία των ανθρώπων της Tempo OMD για τα χρόνια που έρχονται. Ξεχωριστό σημείο της εκδήλωσης ήταν αυτό όπου σημαντικοί ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ανέλυσαν το πώς θα είναι το μέλλον για τις επιχειρήσεις που θέλουν να πρωταγωνιστήσουν αλλά και τις αλλαγές που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην οργάνωση και λειτουργία των εταιριών, με νέους αλλά εξίσου σημαντικούς ρόλους για τον ανθρώπινο παράγοντα.

Την εκδήλωση τίμησαν με τους χαιρετισμούς τους ο CEO EMEA Omnicom Media Group, Guy Marks, ο CFO EMEA & Asia Pacific Omnicom Media Group, Peter Poelzlbauer, καθώς και ο πρόεδρος του Δ.Σ. της TEMPO OMD, Μανόλης Παπαπολύζος.

Από αριστερά: Peter Poelzlbauer, Σάββας Νικολάου, Νίκος Σύμπουρας, Guy Marks

 

Η εκδήλωση «Creating the Future» ολοκληρώθηκε με μια καθηλωτική ματιά προς το μέλλον με τη μουσική εκτέλεση στο πιάνο του μοναδικού ταλέντου, ηλικίας μόλις 10 ετών,  Στέλιου Κερασίδη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Στ. Κερασίδης είναι ο νεότερος σολίστ  που έπαιξε ποτέ στο Ηρώδειο και ταυτόχρονα ο νεότερος Έλληνας μουσικός που εμφανίστηκε στο φημισμένο Carnegie Hall της Νέας Υόρκης και στο Royal Albert Hall του Λονδίνου.

Από αριστερά: Γιάννης Αμαξόπουλος, Δήμητρα Μάστορη, Σάββας Νικολάου, Peter Poelzlbauer, Διονυσία Μπιτσικώκου, Νίκος Σύμπουρας, Βασίλης Μπάρκας, Κωνσταντίνος Γιαννακούσκας, Guy Marks, Κώστας Χούντας, Κώστας Γκαβανόζης

 

Ν. Σύμπουρας: «Ευγνωμοσύνη σε πελάτες και συνεργάτες…»

Εκ μέρους της ηγετικής ομάδας της Tempo OMD, o CEO της εταιρείας Νίκος Σύμπουρας εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του «προς τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας και τους συνεργάτες μας, γιατί αυτοί δίνουν νόημα και περιεχόμενο σε αυτό που είμαστε» συμπληρώνοντας ότι ταυτόχρονα «αποτελούν κίνητρο για να συνεχίσουμε την καθημερινή, σκληρή δουλειά ώστε να είμαστε οι πιο στρατηγικοί εταίροι για τις μάρκες που υπηρετούμε, με καινοτομία, τεχνολογία, δημιουργικότητα και κυρίως αποτελεσματικότητα.».

Από την πλευρά του ο COO & CFO της Tempo OMD, Σάββας Νικολάου, δήλωσε: «Κοιτώντας πίσω τα 30 αυτά χρόνια που πέρασαν, νιώθω χαρά, συγκίνηση και υπερηφάνεια για αυτό που δημιουργήσαμε όσοι έχουμε συμμετάσχει σε αυτήν τη μεγάλη προσπάθεια. Μια εταιρία πρότυπο, ηγέτη της αγοράς, με υπηρεσίες που η ποιότητά τους και το εύρος τους αναγνωρίζονται από τους πελάτες μας αλλά και από τους μεγαλύτερους οίκους αξιολόγησης, με αξιοπιστία και ήθος στον τρόπο που λειτουργεί στην αγορά, και με μέλλον που μόνο λαμπρό θα είναι!».

 

Στιγμιότυπο από το φουαγιέ της εκδήλωσης

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα