
Θύματα της εκκαθάρισης της Αλ Αχλί έπεσαν Αλάν Σεν-Μαξιμέν και Ρομπέρτο Φιρμίνο
Οι δύο παίκτες είναι προς αποδέσμευση
Θύματα της εκκαθάρισης που κάνει η Αλ Αχλί, έπεσαν ο Αλάν Σεν-Μαξιμέν και ο Ρομπέρτο Φιρμίνο. Οι δύο παίκτες είναι εκτός αποστολής από το φιλικό παιχνίδι με αντίπαλο την Τιρόλ από την Αυστρία.
Πλέον απομένει η αποδέσμευσή τους από την ομάδα της Σαουδικής Αραβίας.
Την ίδια ώρα, ο Φρανκ Κεσί είναι στην ενδεκάδα αλλά αναζητείται φόρμουλα για να παραχωρηθεί επίσης, με την παραμονή των Εντουάρντ Μεντί και Ριγιάντ Μαχρέζ να θεωρείται βέβαιη. Αμφίβολη είναι η περίπτωση του Ρότζερ Ιμπάνιες, αφού αν έρθει πρόταση για τον έμπειρο στόπερ που θα καλύπτει την Αλ Αχλί, ενδεχομένως να παραχωρηθεί και αυτός.