Τί θα ισχύσει για την απελευθέρωση των ταξί

Δεν αλλάζει το πλαίσιο για την απελευθέρωση των ταξί, διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών ταξί ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, κατά τη συνάντηση με τους προέδρους του ΣΕΤΕ Α. Ανδρεάδη και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιο Λυμπερόπουλο.

«Υπήρξε κατανόηση από την κυβέρνηση και θεωρώ ότι το θέμα λύθηκε με μία προϋπόθεση: ότι δεν θα κατατεθεί το άρθρο 9 του ν/σ για ψήφιση μετά την υπόσχεση του κ. Χατζηδάκη», δήλωσε ο Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Στη συνάντηση αποσαφηνίστηκε πως οι αλλαγές που προωθούνται με το νομοσχέδιο είναι δύο και αφορούν την κατάργηση του ελάχιστου ορίου κυβισμού των αυτοκινήτων και τη μείωση της ελάχιστης διάρκειας μίσθωσης επιβατηγών ιδιωτικής χρήσης.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, θα παρέχεται η δυνατότητα σε ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό να εκτελούν μεταφορές επιβατών με αυτοκίνητα κάτω των 1.500 κυβικών και θα δίνεται η δυνατότητα σε ξενοδοχεία και επιχειρήσεις ενοικιαζομένων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών να εκτελούν μεταφορικό έργο.

Επίσης, ο οδηγός δεν θα δεσμεύεται για 12 ώρες αλλά για 6 ώρες, δηλαδή θα εργάζεται λιγότερο. Σημειώνεται ότι η παρέμβαση στα ταξί περιλαμβάνεται επίσης στην «εργαλειοθήκη» του ΟΟΣΑ, μέσω της οποίας προήλθε και η αλλαγή στο καθεστώς με το φρέσκο γάλα. Αρμόδιοι παράγοντες, άφησαν πάντως ανοιχτό το ενδεχόμενο για περαιτέρω βελτιώσεις.

Τέλος, σημειώνεται ότι το πολυνομοσχέδιο προβλέπει τη δυνατότητα παραχώρησης του ελέγχου των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς σε ιδιώτες, προκείμενου να περιορισθεί η λαθρεπιβίβαση.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα