Τη Δευτέρα συνεδριάζει το ΚΥΣΕΑ

Η συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας στις 11 το πρωί υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου.

Την Δευτέρατ τις 11.00, το πρωί θα συνεδριάσει υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου το Κυβερνητικό Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας.

Στις 20.00 ο πρωθυπουργός θα μιλήσει στη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα