
Τη βραδιά των Τεμπών, ποιος πήρε τηλέφωνο τον Μητσοτάκη τα χαράματα και τι του είπε;
ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ & ΔΑΓΚΩΜΑΤΑ ΠΟΥ… ΠΟΝΑΝΕ!
Κάτι για τα περασμένα μεσάνυχτα που είπε ο Κυριάκος, όταν βαράει το τηλέφωνο. Στις 3 τα χαράματα, δηλαδή, μόνο αυτόν μπορεί να πάρουν, για να δώσει αμέσως λύσεις. Κανέναν άλλον πολιτικό αρχηγό. Είναι θέμα σε ποιον έχεις εμπιστοσύνη, λέει ο Κυριάκος. Και για να έχουμε το καλό ρώτημα, εκείνη την βραδιά στη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, όπου χάθηκαν 57 ζωές, από τις οποίες πολλές τσουρουφλίστηκαν από την έκρηξη, ποιος τον πήρε τηλέφωνο και τι του είπε; Και τι οδηγίες έδωσε μέσα στη νύχτα; Να ξεκινήσουν οι μπουλντόζες; Ή, μήπως φοβήθηκαν να τον ξυπνήσουν;