Τηλεκπαίδευση: Η Cisco ανέλαβε την ευθύνη για το πρόβλημα στο Webex

Μετά το πανευρωπαϊκό πρόβλημα που παρουσίασε η πλατφόρμα

Την ευθύνη για το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην πλατφόρμα Webex όπου γίνεται και η τηλεκπαίδευση στην Ελλάδα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ανέλαβε η Cisco.

«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.

«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα