Την β’ φάση κατασκευής του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών αναλαμβάνει η Intrakat

O Όμιλος σύμφωνα με πληροφορίες, υπέβαλε την προσφορά με την μεγαλύτερη έκπτωση (7,5%)

Στην αποσφράγιση των προσφορών για τη Β’ φάση ανάπτυξης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και τη σύνδεση με τον σταθμό του Μετρό, προχώρησε σήμερα η ΕΡΓΟΣΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, την προσφορά με την υψηλότερη έκπτωση (7,5%) υπέβαλε η ένωση Intrakat-Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ και ακολούθησαν οι ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος με 6% και η ΑΒΑΞ με 5,07%. Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από τον διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.

Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 42,1 εκατ. ευρώ και αφορά σε υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών και σύνδεσή του με Μετρό – β’ φάση Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η ανάπτυξη του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών με αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), ηλεκτροκίνηση, και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) των κτιριακών έργων που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

Το συγκεκριμένο έργο συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Πηγή: Capital.gr

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα