Το αντίο του Ουζουνίδη στον Παναθηναϊκό

Όσα είχε πει...

Ο Μαρίνος Ουζουνίδης ήταν προπονητής του Παναθηναϊκού για 1,5 σεζόν, από τον Δεκέμβριο του 2016 έως τον Ιούνιο του 2018, καταγράφοντας 36 νίκες, 18 ισοπαλίες και 20 ήττες σε 74 αγώνες.

Η περίοδος εκείνη ήταν δύσκολη για την ομάδα, ιδιαίτερα η σεζόν 2017-18, όταν ο Παναθηναϊκός τερμάτισε 11ος με μόλις 32 βαθμούς. Στην αποχώρησή του, μετά την ήττα από την Ξάνθη, ο Ουζουνίδης άφησε αιχμές για τη διοίκηση και τον Γιάννη Αλαφούζο, επιβεβαιώνοντας τις φήμες για κακές σχέσεις μεταξύ τους.

Παρόλα αυτά, ο Έλληνας τεχνικός ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στους οπαδούς, οι οποίοι τον αποθέωσαν στις τελευταίες του δηλώσεις ως προπονητής της ομάδας.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα