To lockdown «σκότωσε» τον Απόστολο Βακάκη

Ο «βασιλιάς» των παιχνιδιών Απόστολος Βακάκης χάνει την αίγλη του. Τι εννοούμε;

Άμεσες ήταν οι οικονομικές επιπτώσεις για τα Jumbo από το ελληνικό lockdown, με τον Όμιλο να βλέπει κέρδη τον Μάρτιο και το πρώτο τρίμηνο του 2021 στις αγορές του εξωτερικού όπου τα καταστήματα παρέμειναν ανοικτά.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo, τον Μάρτιο 2021, κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +24% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -11%, από -19% κατά το πρώτο δίμηνο 2021.

Φέτος, τον Μάρτιο του 2021, σχεδόν το σύνολο των καταστημάτων στην Ελλάδα, παρέμειναν κλειστά.

Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά -31% περίπου σε σχέση με τον περσινό Μάρτιο όπου τα καταστήματα είχαν λειτουργήσει έως τα μέσα Μαρτίου 2020.

Κύπρος: Τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν κατά συνέπεια οι πωλήσεις να είναι υπερδιπλάσιες, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020.

Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo για το μεγαλύτερο μέρος του μήνα. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +47% περίπου κατά τον Μάρτιο 2021.
Ρουμανία: Λειτούργησαν και τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας διπλάσιες πωλήσεις σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2020.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα