Το logo είχε τη δική του ιστορία

Μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή λογοτύπων από τις διάσημες εταιρείες – κολοσσούς της παγκόσμιας βιομηχανίας καθώς «λένε» πολλά περισσότερα από το brand name της εκάστοτε εταιρίας.

Συγκεκριμένα, τα λογότυπα αποτελούν προϊόντα μεγάλης επεξεργασίας και μακροχρόνιου σχεδιασμού, με στόχους πολλαπλούς. Οι πιο χαρακτηριστικοί είναι ναα αποτυπώνονται εύκολα στη μνήμη, να είναι αρεστά, και να περνάνε τα μηνύματά τους.

Δείτε τα κρυφά μηνύματα στα λογότυπα 10 διάσημων εταιρειών παγκοσμίως σύμφωνα με δημοσίευμα του iefimerida.gr:

FedΕx

H FedEx διαφημίζει την ταχύτητα και την ακρίβεια στην παράδοση των προϊόντων με το λογότυπό της μέσω του βέλους που σχηματίζουν το «Ε» και το «x».

Pinterest

Η Pinterest ποντάρει στο… καρφίτσωμα των φωτογραφιών από τους χρήστες της. Ετσι δεν θεωρείται καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι το αρχικό γράμμα του λογοτύπου της, το «P», είναι φτιαγμένο έτσι που να θυμίζει πινέζα.

Amazon

Η κίτρινη υπογράμμιση από το a έως το z υποδηλώνει την τεράστια ποικιλία προϊόντων που μπορεί να βρει κανείς στα διαδικτυακά καταστήματα της εταιρείας. Επίσης θυμίζει χαμόγελο, υποδηλώνοντας ότι οι πελάτες της εταιρείας μένουν πάντα ευχαριστημένοι.

Gillette

Για να βρει κανείς το κρυφό μήνυμα στο λογότυπο της Gillete πρέπει να είναι ιδιαίτερα παρατηρητικός. Το γράμμα «G» και το γράμμα «i» έχουν αιχμηρά και ιδιαίτερα κοψίματα προκειμένου να δείξουν την ακρίβεια των ξυραφιών της εταιρείας.

Coca-Cola

Eίναι σπάνιο αλλά συμβαίνει. Οπως στην περίπτωση της Coca-Cola, όπου μεταξύ του δεύτερου «ο» και του «l» σχηματίζεται η… σημαία της Δανίας. Μάλιστα η εταιρεία χρησιμοποίησε αυτό το σχήμα όταν διαφήμιζε τα προϊόντα της στη Δανία.

Formula 1

Η Formula 1 είναι ευρέως γνωστή ως F1. Και ο αριθμός 1, όσο και να μη φαίνεται με την πρώτη ματιά, υπάρχει και στο λογότυπό της. Το κενό ανάμεσα στο «F»  και το κόκκινο σχήμα σχηματίζει τον αριθμό 1.

Toblerone

Η σοκολάτα Toblerone φτιάχνεται στη Βέρνη, η οποία είναι γνωστή και ως «Πόλη των αρκούδων». Αν κοιτάξει κάποιος προσεκτικά το λογότυπο θα διακρίνει στο βουνό μια κρυμμένη αρκούδα.

NBC

Το λευκό κενό στο κέντρο της χρωματιστής βεντάλιας αναπαριστά ένα παγώνι και τα χρώματα γύρω του, τα φτερά του. Με αυτόν τον τρόπο το τηλεοπτικό μέσο θέλησε να συμβολίσει ότι είναι περήφανο για τις ειδήσεις που μεταδίδει.

BMW

H ΒΜW έχει τη δική της ιστορία στην αεροπλοΐα και το logo της το φανερώνει. Tα λευκά τεταρτημόρια υποδηλώνουν μια προπέλα σε κίνηση και τα γαλάζια τον ουρανό.

Le tour de France

Ο κίτρινος κύκλος στο λογότυπο του Tour de France δεν αντιπροσωπεύει τον κίτρινο ήλιο, αλλά τη ρόδα του ποδηλάτου, ενώ το γράμμα «R» πέφτει πάνω του με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να δίνει την αίσθηση ενός ποδηλάτη.

Διαβάστε επίσης