To μήνυμα Μεγάλου στους εργαζόμενους της Πειραιώς για τον κορωνοϊό

Την σιγουριά πως «ότι και σε αυτή την πρωτόγνωρη και δύσκολη συγκυρία, θα σταθούμε όλοι μαζί στο ύψος των περιστάσεων, τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο, καταφέρνοντας να βγούμε από αυτή πιο έμπειροι και σίγουρα πιο δυνατοί», εκφράζει ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου σε μήνυμα του προς τους εργαζόμενους της τράπεζας.

«Προτεραιότητα για την Τράπεζα Πειραιώς είναι η ασφάλεια των ανθρώπων της, των πελατών της και το έμπρακτο ενδιαφέρον για την κάθε τοπική κοινωνία.

Η τραπεζική είναι, άλλωστε, όπως ξέρουμε, πάνω από όλα, διαχείριση σχέσεων. Aπό τα τέλη Φεβρουαρίου που η Ελλάδα εντάχθηκε στις χώρες με κρούσματα COVID-19, στην Τράπεζα ανιχνεύθηκε το τρίτο κρούσμα στη χώρα και το πρώτο στην Αττική.

Η προετοιμασία που είχε ήδη γίνει απέδωσε: κινηθήκαμε γρήγορα με υπευθυνότητα και, σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Δ.Υ., μέσα σε λίγες μόνο ώρες αντιμετωπίσαμε μια δύσκολη κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με αυτή την εμπειρία, προχωράμε μπροστά.

Μεταξύ των κρουσμάτων που έχουν καταγραφεί είναι και ο πρόεδρός μας, Γιώργος Χαντζηνικολάου. Του ευχόμαστε ταχεία ανάρρωση», αναφερει μεταξύ αλλων στο μήνυμα του.

«Η προετοιμασία για την πρόληψη της εξάπλωσης του COVID-19 στην τράπεζα είναι εντατική και έχει φέρει αποτελέσματα, ενώ προστίθενται συνέχεια νέες δράσεις και μέτρα. Περιορίσαμε το πλήθος των συναλλασσόμενων πελατών στο δίκτυο, ενώ προχωράμε σε ατομικά μέτρα προστασίας στα ταμεία καταστημάτων. Δίνουμε ειδικές άδειες σε όσους έχουν μικρά παιδιά και στις ευπαθείς ομάδες εργαζομένων.

Πολλά τμήματα (διευθύνσεις) έχουν κάνει split σε διαφορετικούς ορόφους κτηρίων, ενώ άλλα εργάζονται εν μέρει από το σπίτι.

Έχουμε μειώσει τα επαγγελματικά ταξίδια στο ελάχιστο και έχουμε ακυρώσει μεγάλης κλίμακας εκδηλώσεις. Δρομολογούμε απολυμάνσεις και ακόμα πιο εντατικούς καθαρισμούς των χώρων εργασίας.

Έχουμε στενή συνεργασία με τους προμηθευτές μας για την τήρηση των ίδιων προδιαγραφών υγιεινής και ασφάλειας, ενώ ενισχύουμε το cyber security για την προστασία των πελατών μας.

Οι επιπτώσεις στην καθημερινή μας ζωή είναι πολλές, ο στόχος είναι ένας: διασφάλιση της υγείας μας, προστασία των γύρω μας. Με την εφαρμογή των μέτρων πρόληψης η κρίση θα εκτονωθεί αποτελεσματικά.

Μεγιστοποιούμε την ήδη εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας, προωθούμε τη χρήση της winbank, της πλατφόρμας ηλεκτρονικής τραπεζικής με τον μεγαλύτερο αριθμό χρηστών στην Ελλάδα, τηρούμε τις οδηγίες στο χώρο εργασίας, μένουμε σπίτι κατά το δυνατόν περισσότερο, στηρίζουμε τους πελάτες μας αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο τα εναλλακτικά δίκτυα συναλλαγών.

Ειδικά όσοι από εμάς δουλεύουμε από το σπίτι, τηρούμε το ωράριό μας, διεκπεραιώνουμε τις υποχρεώσεις μας και, κυρίως, μένουμε στο σπίτι», αναφερει μεταξύ αλλων ο κ. Μεγάλου.

«Όπως όλη η Ευρώπη, έτσι και η Ελλάδα αντιμετωπίζει σήμερα μια κρίση πρωτοφανούς έκτασης. Η Τράπεζά μας έχει αντιμετωπίσει πλήθος προκλήσεων τα τελευταία χρόνια και πάντα καταφέρνει να ανταπεξέρχεται με επιτυχία. Έχουμε καταρτίσει εκτεταμένα σχέδια, έχουμε την πειθαρχία και είμαστε σε θέση να διαχειριστούμε αυτή την κρίσιμη στιγμή. Τόσο κεφαλαιακά όσο και από άποψη ρευστότητας είμαστε ισχυροί και σε θέση να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας», καταλήγει.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα