WIND: Επεκτείνει τις δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας στον ΕΟΔΥ

Παρέχει υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας στο νέο κέντρο υποστήριξης του Οργανισμού στο Μαρούσι αλλά και επιπλέον συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας για τις Κινητές Ομάδες Υγείας

Τη στήριξή της στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) επεκτείνει η WIND Ελλάς αυξάνοντας τον αριθμό των δωρεάν υπηρεσιών επικοινωνίας σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία. Συγκεκριμένα η WIND στηρίζει τη νέα πρωτοβουλία του Οργανισμού για τη λειτουργία του νέου κέντρου υποστήριξης στο Μαρούσι, παρέχοντας υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας.

Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή στήριξε τον ΕΟΔΥ ως αποκλειστικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος των Κινητών Ομάδων Υγείας, καθώς και της λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης συμβάντων του δικτύου των ΚΟΜΥ και αυτό κάνει και σήμερα. Επιπλέον εξοπλίζει όλες τις Κινητές Ομάδες Υγείας που πραγματοποιούν πανελλαδικά COVID tests με απεριόριστα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας διευκολύνοντας με αυτό τον τρόπο το δύσκολο έργο τους.

Η εν λόγω πρωτοβουλία της WIND αποτελεί μέρος των δράσεων για την κάθε επόμενη μέρα και έρχεται να προστεθεί σε όλες εκείνες που υλοποίησε η εταιρεία κατά τη διάρκεια ισχύος των προηγούμενων περιοριστικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του COVID-19.

Η εταιρεία από την πρώτη στιγμή έθεσε σε εφαρμογή και συνεχίζει να υλοποιεί ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων τόσο για την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της όσο και για την φροντίδα των πελατών της και του κοινωνικού συνόλου.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα