Wind: Μεταφέρει είδη πρώτης ανάγκης σε ευπαθείς ομάδες της Θεσσαλονίκης

Ο ιδιαίτερος τρόπος που βρήκε η εταιρεία για να ξεδιπλώσει την εταιρική κοινωνική ευθύνη της σε εποχές πανδημίας

Σε μία ιδιαίτερη υγειονομική συνθήκη λόγω της παναδημίας του COVID-19 η WIND Ελλάς βρήκε έναν ιδιαίτερο τρόπο να ξεδιπλώσει την εταιρική κοινωνική ευθύνη της.

Σε συνεργασία με την εταιρεία οχημάτων ταξί της Θεσσαλονίκης TaxiWay, η WIND Ελλάς «τρέχει» την πρωτοβουλία «ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ – Θα σας φέρουμε εμείς τα ψώνια», στο πλαίσιο της οποίας είδη πρώτης ανάγκης από οποιοδήποτε κατάστημα τροφίμων ή φαρμακείο της Θεσσαλονίκης μεταφέρονται σε όλες τις ευπαθείς ομάδες (ηλικιωμένους, ΑΜΕΑ, μονογονεϊκές οικογένειες κ.α.) προκειμένου οι τελευταίοι να διευκολυνθούν και να παραμείνουν σπίτι τους.

Η διαδικασία είναι απλή: οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καλούν καθημερινά μεταξύ 7:00 – 10:00 στο τηλεφωνικό κέντρο της TaxiWay (2310-866866/18300) δηλώνοντας τον κωδικό 900 και τη διεύθυνση της οικίας τους. Ο πλησιέστερος οδηγός ταξί της TaxiWay θα φτάνει άμεσα στην πόρτα τους και θα παραλαμβάνει την λίστα με τα ψώνια και το χρηματικό αντίτιμο . Ο οδηγός θα φροντίσει να συλλέγει και να παραδίδει τα προϊόντα με υπευθυνότητα, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

H ενέργεια έχει ξεκινήσει από την πόλη της Θεσσαλονίκης και πολύ σύντομα θα λάβει χώρα και στην Αθήνα.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα