Ξεκίνησε η επανατοποθέτηση των δημοτικών αστυνομικών

Με τη συνεδρίαση του Τριμελούς Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου (Νόμος 4024/2011) του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ξεκίνησε η διαδικασία επανατοποθέτησης δημοτικών αστυνομικών που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα κινητικότητας.

Η επανατοποθέτηση τους συνδέεται με τις προτεραιότητες και τα αιτήματα που έχουν διατυπωθεί από τους φορείς υποδοχής.

Ειδικότερα, η επανατοποθέτηση των δημοτικών αστυνομικών θα πραγματοποιηθεί κατά κύριο λόγο στην Ελληνική Αστυνομία, ενώ ένας σημαντικός αριθμός θα αξιοποιηθεί ως φύλακες σε σωφρονιστικά καταστήματα, στις υπηρεσίες αλλοδαπών και μετανάστευσης («one stop shop») του Υπουργείου Εσωτερικών, στις υπηρεσίες δίωξης του παραεμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, καθώς και στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπου θα ενταχθούν κάτοχοι πτυχίων σχετικών με το επιχειρησιακό αντικείμενο.

Με τον τρόπο αυτό το πρόγραμμα κινητικότητας καθίσταται ένα εργαλείο καλύτερης διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού του δημοσίου, ενώ με την εξέλιξη αυτή γίνεται πράξη η δέσμευση της Κυβέρνησης.

Παράλληλα, αντιμετωπίζονται χρόνια προβλήματα όπως η ενίσχυση των σωφρονιστικών καταστημάτων, η ενίσχυση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού, η καλύτερη αντιμετώπιση του παραεμπορίου και των παράλληλων προβλημάτων που αυτό δημιουργεί, όπως για παράδειγμα η φοροδιαφυγή, ενώ τέλος ενισχύονται οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις για την απονομή ιθαγένειας.

Από εδώ και πέρα τα βήματα που έπονται, μέχρι την επανατοποθέτηση των δημοτικών αστυνομικών, είναι τα εξής:

1. Ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εκδίδει σχετική ανακοίνωση εντός των προσεχών ημερών, βάση της γνωμοδότησης του Τριμελούς Ειδικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου, με την οποία καθορίζονται η σειρά προτεραιότητας των φορέων υποδοχής και ο αριθμός που θα διατεθεί σε κάθε φορέα.

2. Οι Δημοτικοί Αστυνομικοί που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα καλούνται μέσα σε 15 μέρες να υποβάλουν αίτηση προτίμησης, συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

3. Εντός 10 ημερών από τη λήξη αυτής της προθεσμίας, οι φορείς υποδοχείς θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τη σύνταξη των πινάκων συνδρομής κριτηρίων. Στη συνέχεια, αποστέλλουν τις αιτήσεις στους φορείς υποδοχής και στο ΑΣΕΠ, το οποίο προβαίνει στη μοριοδότηση των υπαλλήλων.

4. Εντός 15 ημερών από τη λήψη των πινάκων βαθμολογικής κατάταξης του ΑΣΕΠ, συνεδριάζουν τα αρμόδια Τριμελή Ειδικά Υπηρεσιακά Συμβούλια των φορέων υποδοχής. Με βάση τα γενικά και ειδικά κριτήρια που έχουν καθοριστεί από τις ΚΥΑ, γνωμοδοτούν και διαβιβάζουν τους πίνακες βαθμολογικής κατάταξης στο ΑΣΕΠ, το οποίο καταρτίζει ενιαίο πίνακα διάθεσης.

5. Εκδίδεται υπουργική απόφαση μετάταξης – μεταφοράς του φορέα υποδοχής.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα