Ο μουσακάς, το σπανακόρυζο και η Apple

«Επιτυχία είναι ότι πουλάμε 50 μερίδες μουσακά τη nμέρα στη Regent Street κάτω από τη σημαία της Apple σε στελέχη της, καθώς εκεί είναι ένα κτίριό της».

Αυτό ανέφερε μιλώντας για το πώς προσπαθεί να κάνει γνωστή την ελληνική διατροφή σε μια από τις μεγάλες μητροπόλεις του κόσμου ο Θωμάς Δούζης, συνιδρυτής της ERGON στην εκδήλωση καινοτόμου επιχειρηματικότητας που οργάνωσε η Heineken,χθες Τρίτη (13/6) στο Orange Grove με τίτλο «Ελληνική αγροτική παραγωγή: Δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τη χώρα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ REPORTER.GR

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα