Το «Τop 10» των τηλεοπτικών προγραμμάτων για τη σεζόν 2015-16

Τον τηλεοπτικό απολογισμό για την τηλεοπτική σεζόν 2015-2016 έκανε η AGB Nielsen, παρουσιάζοντας τη λίστα με τα προγράμματα που σημείωσαν υψηλά νούμερα τηλεθέασης.

Στον παρακάτω πίνακα βλέπετε ξεκάθαρα ποια προγράμματα κατάφεραν να κερδίσουν τους περισσότερους τηλεθεατές, λαμβάνοντας υπόψη ότι περιλαμβάνεται η εμφάνιση κάθε προγράμματος και το μέρος κάθε αγώνα που σημείωσε την υψηλότερη τηλεθέαση, καθώς και προγράμματα διάρκειας τουλάχιστον πέντε λεπτών. Η σειρά κατάταξης προκύπτει από την Τηλεθέαση Μέσου Λεπτού, δηλαδή το ποσοστό επί του πληθυσμού (ή ο αριθμός των ανθρώπων) που παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα κατά μέσο όρο σε κάθε λεπτό της διάρκειάς του.

 

# ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΌΣ ΣΤΑΘΜΟΣ) ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
ΠΡΟΒΟΛΗΣ
ΤΜΛ (τηλεθεατές) ΤΜΛ (ποσοστό)
1 ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ
(ALPHA)
15/12/2015 1.973.000 19,5%
2 EUROBASKET Δ’ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΣΠΑΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ
(ANTENNA)
15/9/2015 1.578.000 15,6%
3 ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ (ALPHA) 18/2/2016 1.509.000 14,9%
4 CHAMPIONS LEAGUE ΠΕΝΑΛΤΙ ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΑΔΡΙΤΗΣ (EPT 1) 28/5/2016 1.492.000 14,7%
5 YOUR FACE SOUNDS FAMILIAR (ANTENNA) 3/4/2016 1.485.000 14,6%
6 ΜΠΡΟΥΣΚΟ (ANTENNA) 10/3/2016 1.484.000 14,6%
7 ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ (ALPHA) 11/1/2016 1.435.000 14,2%
8 EURO 2016 ΠΕΝΑΛΤΙ
ΠΟΛΩΝΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ (EPT 1)
30/6/2016 1.405.000 13,9%
9 EURO 2016 (Β’ΗΜΙΧ.)
ΓΑΛΛΙΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ (EPT 1)
15/6/2016 1.379.000 13,6%
10 ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ (ANTENNA) 23/11/2015 1.377.000 13,6%
Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα