Το «Τop 10» των τηλεοπτικών προγραμμάτων για τη σεζόν 2015-16
Τον τηλεοπτικό απολογισμό για την τηλεοπτική σεζόν 2015-2016 έκανε η AGB Nielsen, παρουσιάζοντας τη λίστα με τα προγράμματα που σημείωσαν υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
Στον παρακάτω πίνακα βλέπετε ξεκάθαρα ποια προγράμματα κατάφεραν να κερδίσουν τους περισσότερους τηλεθεατές, λαμβάνοντας υπόψη ότι περιλαμβάνεται η εμφάνιση κάθε προγράμματος και το μέρος κάθε αγώνα που σημείωσε την υψηλότερη τηλεθέαση, καθώς και προγράμματα διάρκειας τουλάχιστον πέντε λεπτών. Η σειρά κατάταξης προκύπτει από την Τηλεθέαση Μέσου Λεπτού, δηλαδή το ποσοστό επί του πληθυσμού (ή ο αριθμός των ανθρώπων) που παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα κατά μέσο όρο σε κάθε λεπτό της διάρκειάς του.
# | ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΌΣ ΣΤΑΘΜΟΣ) | ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ |
ΤΜΛ (τηλεθεατές) | ΤΜΛ (ποσοστό) |
1 | ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ (ALPHA) |
15/12/2015 | 1.973.000 | 19,5% |
2 | EUROBASKET Δ’ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΣΠΑΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ (ANTENNA) |
15/9/2015 | 1.578.000 | 15,6% |
3 | ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ (ALPHA) | 18/2/2016 | 1.509.000 | 14,9% |
4 | CHAMPIONS LEAGUE ΠΕΝΑΛΤΙ ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΑΔΡΙΤΗΣ (EPT 1) | 28/5/2016 | 1.492.000 | 14,7% |
5 | YOUR FACE SOUNDS FAMILIAR (ANTENNA) | 3/4/2016 | 1.485.000 | 14,6% |
6 | ΜΠΡΟΥΣΚΟ (ANTENNA) | 10/3/2016 | 1.484.000 | 14,6% |
7 | ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ (ALPHA) | 11/1/2016 | 1.435.000 | 14,2% |
8 | EURO 2016 ΠΕΝΑΛΤΙ ΠΟΛΩΝΙΑ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ (EPT 1) |
30/6/2016 | 1.405.000 | 13,9% |
9 | EURO 2016 (Β’ΗΜΙΧ.) ΓΑΛΛΙΑ-ΑΛΒΑΝΙΑ (EPT 1) |
15/6/2016 | 1.379.000 | 13,6% |
10 | ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ (ANTENNA) | 23/11/2015 | 1.377.000 | 13,6% |