“Στον αυτόματο πιλότο η Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας”, δήλωσε ο εκλεκτός του ΣΥΡΙΖΑ, Γιαννούλης

«Ευτυχώς που το τουριστικό… προϊόν της Κεντρικής Μακεδονίας έχει δική του δυναμική, γιατί η διοίκηση της Περιφέρειας παραμένει απούσα και αδρανής εδώ και χρόνια», δήλωσε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Χρήστος Γιαννούλης, με αφορμή τη συνέντευξη Τύπου της διοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για τις νέες τουριστικές επενδύσεις.

«Η απερχόμενη διοίκηση προβάλλει την περιφέρεια και τις υπηρεσίες της με μία επίσημη ιστοσελίδα (www.pkm.gov.gr), η οποία δημιουργήθηκε και παραμένει αναλλοίωτη σε εικόνα και λειτουργικότητα από το μακρινό… 2012! Παράλληλα, εξυπηρετώντας πολιτικές -και όχι μόνο- σκοπιμότητες, στο πλαίσιο «μιας ολόκληρης εκστρατείας προβολής με τουριστικό, αλλά και εθνικό προσανατολισμό», δαπάνησε χιλιάδες ευρώ από τα δημόσια ταμεία, για να δημιουργήσει μία δεύτερη ιστοσελίδα (http://verymacedonia.gr), αυτή τη φορά για την τουριστική προβολή της περιοχής, η οποία, όμως, παραμένει ουσιαστικά ανενεργή!» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννούλης.

Ενδεικτικά ανέφερε ότι στην ιστοσελίδα για την τουριστική προβολή και στην κατηγορία των ειδήσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, έχουν αναρτηθεί σε αυτήν μόλις έξι δημοσιεύσεις και σημείωσε ότι «αν κάποιος αναζητήσει με λατινικούς χαρακτήρες τον όρο “Macedonia” στο διαδίκτυο θα διαπιστώσει ότι ούτε στη δέκατη όγδοη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google δεν εμφανίζεται περιεχόμενο για την Κεντρική Μακεδονία».

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα