Click away – click inside: Το μη χείρον βέλτιστον για να λειτουργήσει η αγορά

"Δεν υπάρχει άλλο μοντέλο - Έτσι θα πάμε μέχρι τέλος Φεβρουαρίου" λέει ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή

Έχει καταγραφεί πολλές φορές ότι το στοίχημα που έχει να κερδίσει το οικονομικό επιτελείο και ολόκληρη η κυβέρνηση είναι η εύρεση της  χρυσής τομής ανάμεσα στην διατήρηση της υγειονομική ασφάλεια των πολιτών από τον κορωνοϊό και στη διάσωση της πραγματικής  οικονομίας.

Για την επίτευξη του τελευταίου δεν φαίνεται, πάντως, να υπάρχουν πολλές επιλογές πλην του click away και του click inside. Αυτό παραδέχονται οι αρμόδιες υπηρεσίες όπως η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, που δια του επικεφαλής της Παναγιώτη Σταμπουλίδη υπογραμμίζεται ότι η μέθοδος παραλαβής από το κατάστημα και η αντίστοιχη της αγοράς με προκαθορισμένο ραντεβού εντός του φυσικού καταστήματος είναι η ισορροπία στην οποία κατέληξε η πολιτεία προκειμένου να κρατηθούν ανοιχτές οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις αλλά ταυτόχρονα να περιοριστούν οι άσκοπες μετακινήσεις και συνωστισμοί.

Δεδομένου ότι το λιανεμπόριο αποτελεί τον βασικό αιμοδότη του κρατικού κορβανά (σ.σ. από το λιανεμπόριο εισπράττονται το 40% των δημόσιων εσόδων) κι αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά η μέθοδος του click away και του click inside θα συντροφεύει εμπόρους και καταναλωτές μέχρι το τέλος του Φλεβάρη και βλέπουμε…

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα