Γεωργιάδης: Η παραγγελία εν μέσω καύσωνα και το πρόστιμο – «Έχει τελειώσει ο χοιρινός γύρος, θέλετε να βάλουμε κοτόπουλο;»

«Με το που έκλεισε το τηλέφωνο λέω “κοίταξε, την πήραν την παραγγελία και πρέπει να βάλω πρόστιμο”» είπε ο υπουργός Εργασίας

«Εκεί που καθόμουν με τον καύσωνα και τους 45 βαθμούς λέω: “Έχει γούστο να πηγαίνουν πράγματα στις πλατφόρμες και να παραδίδουν παραγγελίες”. Πήρα τηλέφωνο σε μια από τις δύο πλατφόρμες και παρήγγειλα σουβλάκια με χοιρινό γύρο. Μού πήραν την παραγγελία κανονικά, μού είπαν “σε 25 λεπτά στο σπίτι σας” και με το που έκλεισε το τηλέφωνο λέω “κοίταξε, την πήραν την παραγγελία και πρέπει να βάλω πρόστιμο”…», είπε.

«Στο ένα λεπτό με πήραν τηλέφωνο από το μαγαζί. Και λέω “πωπω το κατάλαβαν ότι δεν γίνεται, και ευτυχώς δεν θα βάλω πρόστιμο“. Σηκώνω το τηλέφωνο, και λένε: “ξέρετε, έχει τελειώσει ο γύρος χοιρινός θέλετε να βάλουμε γύρο κοτόπουλο;”. Και λέω “γι’ αυτό με πήρατε;”», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης μιλώντας στον ΣΚΑΙ.

Οι εργαζόμενοι στην εποχή που ζούμε δεν είναι δούλοι»

Ο υπουργός Εργασίας είπε ότι επιβλήθηκαν πρόστιμα και στη μία και στην άλλη πλατφόρμα, οι οποίες την επομένη τήρησαν τα μέτρα.

«Μετά όμως απ’ αυτό, την Τετάρτη, την επομένη μέρα του μεγάλου καύσωνα, και οι δυο πλατφόρμες σταμάτησαν να λειτουργούν, δεν πήραν καθόλου παραγγελίες», πρόσθεσε.

«Δεν μου αρέσουν τα πρόστιμα, προτιμώ πάντα την καλόπιστη και ανθρώπινη συνεννόηση» υπογράμμισε ο υπουργός Εργασίας και έστειλε ένα μήνυμα στις επιχειρήσεις ότι «οι εργαζόμενοι στην εποχή που ζούμε δεν είναι δούλοι, είναι άνθρωποι με ψύχη και δικαιώματα, και ο εργοδότης έχει απολυτή ευθύνη να προσέχει την υγεία του εργαζομένου. Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να διακινδυνεύουν έστω και λίγο τη ζωή των εργαζομένων τους όταν έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα», επισήμανε.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα