Νέο πολυεργαλείο πωλήσεων και μάρκετινγκ από την Eurolife FFH

Οι συνεργαζόμενοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα έχουν, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα να αξιολογούν και να επικοινωνούν απευθείας με τον πελάτη

Την καινούργια τεχνολογική πλατφόρμα της λανσάρει εδώ και λίγες ημέρες ο ασφαλιστικός βραχίονας της Eurobank, η Eurolife FFH, μέσω της οποίας οι πελάτες, οι μεσίτες και οι πράκτορες ασφαλίσεων θα μπορούν να συνδέονται σε ένα ενιαίο «οικοσύστημα».

Αυτό θα γίνει εφικτό μέσω της χρήσης του πρωτοποριακού software της εταιρείας «Salesforce» όπου οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που συνεργάζονται με την Eurolife FFH θα έχουν, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα να αξιολογούν και να επικοινωνούν απευθείας με τον πελάτη, μέσα από ένα ενιαίο interface.

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα