«Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά η καμπάνια του 2014»

Η απόλυτα επιτυχημένη τουριστική χρονιά 2013 δύει και στο αρμόδιο υπουργείο ήδη ετοιμάζουν τις πρωτοβουλίες τους ενόψει της επόμενης προσδοκώντας ανάλογα ή και καλύτερα αποτελέσματα.

Μάλιστα, όπως δήλωσε η υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, φέτος η επικοινωνιακή δράση θα αρχίσει νωρίτερα σε σύγκριση με κάθε άλλη χρονιά. «Ήδη από τον Σεπτέμβριο, “τρέχουν” διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο, με έμφαση στο διαδίκτυο», σημείωσε η Κεφαλογιάννη σε συνέντευξη Τύπου.

Παράλληλα, με αφορμή την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του υπουργείου, τόνισε μεταξύ άλλων,ότι στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή και αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα