ΟΠΑΠ: «Όργωσε» τα βραβεία στα Sports Marketing Awards και στα Event Awards 2018

Πολυνίκης εταιρική ομάδα ήταν δικαιωματικά αυτή της ΟΠΑΠ Α.Ε. καθώς έφυγε από δύο σημαντικούς θεσμούς, τα Sports Marketing Awards και τα Event Awards 2018, έχοντας στις «αποσκευές» της συνολικά 23 βραβεία.

Ειδικότερα, ο ΟΠΑΠ κατέκτησε 17 διακρίσεις (8 Gold, 7 Silver και 2 Bronze) στα Sports Marketing Awards, επισφραγίζοντας τη σταθερή και ισχυρή παρουσία της στο χώρο του αθλητισμού. Επίσης, στα Εvent Awards, τον θεσμό που αναγνωρίζει υψηλού επιπέδου εκδηλώσεις και διοργανώσεις, η εφετινή συγκομιδή του ΟΠΑΠ ήταν 6 βραβεία (1 Platinum, 2 Gold, 2 Silver και 1 Bronze). Μεταξύ των διακεκριμένων δράσεων του ΟΠΑΠ ξεχώρισαν:

-Η συνολική αξιοποίηση της χορηγίας στο μπάσκετ με αμαξίδιο, καθώς και η τηλεοπτική καμπάνια που επιχείρησε να συστήσει στο ευρύ κοινό το μπάσκετ με αμαξίδιο, με σύμμαχο τον Νίκο Γκάλη.

-Η «Κερkidα ΟΠΑΠ» που την αγωνιστική περίοδο 2017-2018 βρέθηκε σε 145 αγώνες και φιλοξένησε συνολικά περισσότερα από 10.100 παιδιά και γονείς/συνοδούς.

-Οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της νέας εταιρικής εκστρατείας «Ζήσε το παιχνίδι», όπως το Soccer with Cars, που συνδυάζει την αγωνιστική οδήγηση με το ποδόσφαιρο σε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, το Bumper Balls και οι Μουσικοί Στόχοι που πρόσφεραν ένα διαφορετικό και διασκεδαστικό τρόπο προπόνησης.

-Η καμπάνια για τον Άγιο Βαλεντίνο με τα τραγούδια αγάπης των αθλητών.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα